Ik moest even denken. Bij RR dacht ik eerst Rellende_Rotscholier en en daarna Rock Racing, maar het is Radio Rijnmond?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Je hoort zelfs die dwaas van RR op tv Caland
Je weet vast wel wie ik bedoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Europees spelende clubs niet tegen elkaar konden komen in de tweede en derde ronde.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zit Sparta nog in de beker trouwens?
Dat is toch compleet onzinnig en tegen het principe van een beker in.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodat we leukere late rondes krijgen.
Zullen ze niet alleen in Frankrijk zo denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn Fransen. Dat is wat Fransen doen.
Ja, die wonnen gister van een of ander amateurclubjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt van wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moest even denken. Bij RR dacht ik eerst Rellende_Rotscholier en en daarna Rock Racing, maar het is Radio Rijnmond?of vak RRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Lucky Sparta ook altijd met hun makkelijke lotingenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..], hebben van de één of andere amateurclub gewonnen...
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moest even denken. Bij RR dacht ik eerst Rellende_Rotscholier en en daarna Rock Racing, maar het is Radio Rijnmond?Vak RRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch compleet onzinnig en tegen het principe van een beker in.
Nog thuis ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lucky Sparta ook altijd met hun makkelijke lotingen
ach Rotterdam altijd mooi toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lucky Sparta ook altijd met hun makkelijke lotingen
Coppa Italia is nog veel ergerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch compleet onzinnig en tegen het principe van een beker in.
Sjonge jonge. Straks komen ze nog teams van het kaliber PSV tegen. Dan is het klaar met de pret voor Sparta.quote:
Op de één of andere manier, zie ik dat niet gebeuren...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Straks komen ze nog teams van het kaliber PSV tegen. Dan is het klaar met de pret voor Sparta.
Prima speler, maar net zoals 99/100 spelers die bij Feyenoord komen heeft hij wat meer tijd nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Berghuis
Ik weet nog dat Feyenoord die speler aantrok en iemand hier zei van "Mooi eindelijk wat creativiteit"
En dan zit hij weer bij Watford.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima speler, maar net zoals 99/100 spelers die bij Feyenoord komen heeft hij wat meer tijd nodig.
Hij schijnt al een paar weken niet fit te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima speler, maar net zoals 99/100 spelers die bij Feyenoord komen heeft hij wat meer tijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |