De Kingflopland van het voetbal inderdaad.quote:

Die heeft alleen maar goede reflexen en is te kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van Lamprou dan?

Als Feyenoord eerste eindigt neem ik het seizoen daarop een seizoen lang een Feyenoord-UI.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord is koploper in een competitie waar Ajax ook meedoet.
#besef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SCHOTEN AFGEVUURDquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Kingflopland van het voetbal inderdaad.

quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord eerste eindigt neem ik het seizoen daarop een seizoen lang een Feyenoord-UI.Ik doe niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Sow, hallo zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Kingflopland van het voetbal inderdaad.

quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord eerste eindigt neem ik het seizoen daarop een seizoen lang een Feyenoord-UI.Iemand vindt dit aandachtsgeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het kan me echt geen reet schelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vindt onlogisch erg jammer.
Ik niet trouwens.

Nee, vanwege instortingsgevaar. xdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef Brammess het volgende:
Rijden er geen treinen rond de kuip? xd

Oke sorry Stijn vanaf nu ga ik ontopic.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt geen reet schelen.
Ga eens naar je TV kijken.

Die Turkse is wel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
dit is meer iets voor jou stijn.

Ik heb het al twee jaar afgezworen en het doet me allemaal vrij weinig meer. Toch bedankt voor je tip.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef napoleonfour het volgende:

Korfbal is geen sport.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef napoleonfour het volgende:

Ik liet me meeslepen in je gedrag :S.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke sorry Stijn vanaf nu ga ik ontopic.
Alhoewel je zelf de boel ontwrichte dus steeds over mij te beginnen net nadat je 'ontopic' zei.
Maar daar sta ik boven.

Nederland - Rusland en jij begint over een Turkse? Rare jongen.quote:

Vind je dat gedrag dat bij een moderator hoort?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liet me meeslepen in je gedrag :S.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |