Absoluut niet, ik vind mezelf gewoon érg interessant.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, waarom wil je toch altijd alles terug reflecteren op je oude modperiode. Prikkelt er soms nog iets? Wil je graag weer met wat knopjes spelen?
Of hij gaat naar Ajax voor 6 miljoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
Karsdorp is komende zomer echt weg voor een miljoentje of 25.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, waarom wil je toch altijd alles terug reflecteren op je oude modperiode. Prikkelt er soms nog iets? Wil je graag weer met wat knopjes spelen?
Wauw.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft een bipolaire stoornis.
Narcist gespot.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik vind mezelf gewoon érg interessant.
En dat ben ik ook.
Narcisme is een ziektequote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat ben ik ook.
Echt he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg het idee dat Stijn een GGMM-obsessie heeft
Je komt wat gefrustreerd over.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Is sowieso wel een baas eigenlijk. Te goede keeper voor Excelsior eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
Kurto keept de wedstrijd van zijn leven.
Het zit je nogal diep als ik dit zo lees.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
GGMM-diss
'ontopic nu jongens'
GGMM-diss
'ontopic nu jongens'
Maar hij mag van mij het laatste woord hebben hoor.
Doet alleen soms wel eens een Grandel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is sowieso wel een baas eigenlijk. Te goede keeper voor Excelsior eigenlijk.
Nee, zo diep als 2 centimeter is het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit je nogal diep als ik dit zo lees.
Ik hoop alleen niet zo diep als ik vannacht bij je moeder zat
Is er voetbal danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me soms af of GGMM uberhaupt wel voetbal kijkt of dat hij alleen in de topics wil kutten.
'Ik ben me er eentje'quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat ben ik ook.
Dit voetbal noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me soms af of GGMM uberhaupt wel voetbal kijkt of dat hij alleen in de topics wil kutten.
Wat vind je van Lamprou dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet alleen soms wel eens een Grandel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |