Sowieso. Je blijft voer geven, niet doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, maar ik moet wel oppassen met uitspraken en schelden..
Nee, maar ze hebben wel gelijk, sommige uitspraken moet ik niet doen of wat genuanceerder brengen, en schelden moet ik mee stoppen. Maar dat is lastig.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijkbaar voelen andere mensen zich weer aangesproken door je vlogs omdat je blijkbaar wat dingen zegt.
Is een cursus geweldloos communiceren niets voor jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel gelijk, sommige uitspraken moet ik niet doen of wat genuanceerder brengen, en schelden moet ik mee stoppen. Maar dat is lastig.
Diplomatie is een kunst.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel gelijk, sommige uitspraken moet ik niet doen of wat genuanceerder brengen, en schelden moet ik mee stoppen. Maar dat is lastig.
Ik kan niet wachten tot morgen als ik kan kijken om het poepje te beluisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
Het is trouwens op 1uur 51 minuten en 35 seconden, maar hij wil niet meewerken.
Prankster?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt absurd, van 100 naar 117 abonnees in 24 uur.
En dan komt ook Prankster nog langs![]()
Hoe dan
Een vrij bekende vloggger, heeft 430k abonnees. Die begon opeens mee te lullen in m`n live streamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |