Ja, maar ik heb je nog nooit uitgescholden. Oké, ik heb mij wel eens wat negatief uitgelaten, maar dat was meer vanwege je verschrikkelijke wispelturigheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is sowieso sneu dat mensen mij zo graag uitschelden.
Anders ben je ook geen echte fanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Thanks Geerd.
Dat er ook mensen echt de volledige 2 uur bleven
Ik was ff gamen heb dus meer dan de helft gemist doe ff dm dan als je weer live gaat !@!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Thanks Geerd.
Hoho, zat effe tussendoor een duizendponder te produceren op het toilet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Thanks Geerd.
Denk dat je daar Braddies liefdesleven wel zo'n beetje te pakken hebt!quote:
De discussie wat normaal is lijkt me meer iets voor FB.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:26 schreef Moira. het volgende:
Zie topicpointer. Doe normaal of blijf weg.
Excuseer, ik word in Braddies vlog (gaat dit topic over dacht ik) pannenkoek genoemd. Mag ik mij daar even over uiten hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:26 schreef Moira. het volgende:
Zie topicpointer. Doe normaal of blijf weg
Nee dat mag niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:28 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Excuseer, ik word in Braddies vlog (gaat dit topic over dacht ik) pannenkoek genoemd. Mag ik mij daar even over uiten hier?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:28 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Excuseer, ik word in Braddies vlog (gaat dit topic over dacht ik) pannenkoek genoemd. Mag ik mij daar even over uiten hier?
In dit geval: geen ruzie lopen maken, niet kinderachtig doen, niet zuigen, niet trollen, niet bashen/afzeiken, doe gewoon chill of post niet. Is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De discussie wat normaal is lijkt me meer iets voor FB.
Niet als dat uitmondt in gebekvecht. Maar goed, je hebt je zegje gedaan en hij heeft het gelezen. En als je je niet genoeg ge-uit hebt mag dat verder in DM.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:28 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik zou er 'n grafiek van maken ... !quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:28 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |