Voetgangers hebben nooit voorrang, mijn punt was dat ik niet kan zien of bradge op dezelfde weg als de voetganger reed.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:49 schreef Travel. het volgende:
Dat is jammer voor je. Voetganger heeft voorrang, strepen op de weg daar hebben geen betekenis voor voetgangers dus bradgetv zit fout
Hij is verdomme 2 uur bezig geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
ga ik net kijken breidt ie er een eind aan
Ja, maar ik heb je nog nooit uitgescholden. Oké, ik heb mij wel eens wat negatief uitgelaten, maar dat was meer vanwege je verschrikkelijke wispelturigheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is sowieso sneu dat mensen mij zo graag uitschelden.
Anders ben je ook geen echte fanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Thanks Geerd.
Dat er ook mensen echt de volledige 2 uur bleven
Ik was ff gamen heb dus meer dan de helft gemist doe ff dm dan als je weer live gaat !@!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Thanks Geerd.
Hoho, zat effe tussendoor een duizendponder te produceren op het toilet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Thanks Geerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |