Wat is het voor exemplaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
We hebben een logee hond.
Ik kom net thuisHeeft dat beest echt 10 seconde nadat ik haar neerzette, in de hoek van de kamer gekakt
Die heeft m'n tante ook, ik vind ze schattigquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Volgens mij een bearded collie. Weet het niet zeker.
Nou vooruit dan maar!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:29 schreef Simterklaas het volgende:
Wanneer komt jouw eerste vlog, "Amber"?
Lekker in zo'n hagelbuiquote:
Hondje willen we sowieso even goed wassen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
Die heeft m'n tante ook, ik vind ze schattigNu lekker die kakplek gaan ontsmetten met Dettol.
Parfumerie inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hondje willen we sowieso even goed wassen.
De eigenaar heeft een dochter en die werkt in een parfummerie (heet dat zo?) En die knuffelt de héle dag met die hond dus die hond stinkt echt naar 400 soorten parfum
Zowel van de eigenaar als die dochter.
Hij zit veel live, nu ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:30 schreef Rami. het volgende:
142 abonnees BraadWat is er allemaal gebeurt de afgelopen week!?
Vorige week was dat veel lager dacht ik.
Ik zit heel veel live!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:30 schreef Rami. het volgende:
142 abonnees BraadWat is er allemaal gebeurt de afgelopen week!?
Vorige week was dat veel lager dacht ik.
Dit. En het behangen met de matties streamen natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een leuk behangetje kun je de boel nog wat fleuriger maken.
Ik doe het je niet na in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee man, ik heb echt 0,0 stem meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |