Nop.. Kan wel belletjes/appjes aantonen van de teamleiders en managers maar niet de dagen dat ik ben gevraagd wanneer ik boodschappen deed. Maar dat ze het zelfs flikken om mijn vaste zondagen niet uit te betalen.. dat snap ik dus echt niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:31 schreef Justinn het volgende:
Heb je geen wekelijkse planningen of een andere manier om aan te tonen dat je meer uren hebt gewerkt dan je krijgt uitbetaald?
Verder natuurlijk bekend verhaal bij supermarkten, alleen wellicht niet op deze schaal. Bij mij werden vroeger standaard overuren (buiten eigen schuld om) niet zomaar uitbetaald.
Gedaan.. vandaar dat gesprek aanstaande zondag.. maar zou graag willen weten of ik überhaupt rechten heb.. mijn collegas kunnen bijvoorbeeld zeggen van jah ik was er toen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:34 schreef Justinn het volgende:
Zou beginnen om ze er dan eens op aan te spreken en kijken hoe ze reageren. Verwacht er echter niet teveel van.
Krijg je nu helemaal geen loon of blijft er nog wat over?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:24 schreef defokkingfoker het volgende:
ze zetten niet eens mijn vast ingeplande zondagen in het systeem.. laat staan mijn overwerkuren en doordeweekse dagen..
Jouw collega's weten precies nog of jij op 13 maart gewerkt hebt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gedaan.. vandaar dat gesprek aanstaande zondag.. maar zou graag willen weten of ik überhaupt rechten heb.. mijn collegas kunnen bijvoorbeeld zeggen van jah ik was er toen?
Krijg zeker nog wel loon. Maar minder dan ik behoor te krijgen. Heb nooit echt gekeken naar hoeveel ik kreeg (quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Krijg je nu helemaal geen loon of blijft er nog wat over?
Dat is het dus. niemand heeft bewijzen. Nergens moet je inklokken. Alles wordt bijgehouden door de aanwezige teamleider die dat dus niet heeft gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jouw collega's weten precies nog of jij op 13 maart gewerkt hebt?![]()
Moet je nergens inklokken ofzo?
Dus zijn woord tegen de jouwe.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat is het dus. niemand heeft bewijzen. Nergens moet je inklokken. Alles wordt bijgehouden door de aanwezige teamleider die dat dus niet heeft gedaan
Dat je ingepland was op zondag lijkt mij toch wel te bewijzen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat is het dus. niemand heeft bewijzen. Nergens moet je inklokken. Alles wordt bijgehouden door de aanwezige teamleider die dat dus niet heeft gedaan
Jammer dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar als ik al kan aantonen dat mijn vast ingeplande zondagen (waar ik me nog nooit voor heb ziek gemeld deze twee jaar) al niet correct worden bijgehouden.. Dan moet er toch iets fout zijn gegaan en zullen zij toch echt op mijn woord moeten geloven als ik nu een eigen urenadministratie in elkaar flans? Of is dat te makkelijk gedacht?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dus zijn woord tegen de jouwe.
Wordt heel lastig. Je kan iig een uitdraai van je Whatsapp maken.
Hahaha ja natuurlijk geloven ze het. Ach gooi een paar dagen erin als vergoeding. Maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar als ik al kan aantonen dat mijn vast ingeplande zondagen (waar ik me nog nooit voor heb ziek gemeld deze twee jaar) al niet correct worden bijgehouden.. Dan moet er toch iets fout zijn gegaan en zullen zij toch echt op mijn woord moeten geloven als ik nu een eigen urenadministratie in elkaar flans? Of is dat te makkelijk gedacht?
Dus je krijgt al ander half jaar geen salaris en dat je niet op gaan vallen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:24 schreef defokkingfoker het volgende:
ze zetten niet eens mijn vast ingeplande zondagen in het systeem.. laat staan mijn overwerkuren en doordeweekse dagen
Ik krijg salaris maar elke keer te weinig. De keren dat ik salaris ontving was het een oke bedrag en was toen niet gaan twijfelen omdat ah toch het minimumloon uitbetaald. Maar nadat ik het ben gaan checken zie ik dat heel veel van mijn gewerkte uren niet terug te vinden zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:53 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Dus je krijgt al ander half jaar geen salaris en dat je niet op gaan vallen?
je hebt een 0 uren contract, welke vaste dag??quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar als ik al kan aantonen dat mijn vast ingeplande zondagen (waar ik me nog nooit voor heb ziek gemeld deze twee jaar) al niet correct worden bijgehouden.. Dan moet er toch iets fout zijn gegaan en zullen zij toch echt op mijn woord moeten geloven als ik nu een eigen urenadministratie in elkaar flans? Of is dat te makkelijk gedacht?
Dacht al dat het zo zou overkomen maar dat is zeker niet mijn plan. Meer een idee. Dacht van als zij zien (en dat heeft 1 teamleider al toegegeven) dat mijn vaste zondagen al niet correct worden meegenomen dit toch wel duidelijk maakt dat mij n andere uren ook niet zijn meegneomen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:52 schreef loni55 het volgende:
[..]
Hahaha ja natuurlijk geloven ze het. Ach gooi een paar dagen erin als vergoeding. Maakt niet uit.
0 uren vast op de zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je hebt een 0 uren contract, welke vaste dag??
Ga maar uit van worst case scenario, hoe onrechtvaardig dit ook is.
zonde.. maarja kijk wel wat er aanstaande zondag gebeurtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:05 schreef Nightquest777 het volgende:
Kerel, laat dit een goede les zijn - vertrouw niemand anders met je geld zonder dat je zelf ook weet hoe het zit.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je er niet achteraan moet gaan, maar als je niks krijgt dan is het gewoon een dure opleiding geweest dat je niet zo nonchalant moet zijn met je eigen geld/tijd.
Dit. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:54 schreef Twiitch het volgende:
TS is de perfecte werkbij. Komt gewoon bijna twee jaar arbeid verrichten kijkt niet eens hoeveel hij verdient.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |