Agree. Heb dit liever ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
En over geloof praten vind ik niet eens erg maar op deze manier wel. Wat vermoeiend.
geen zorgen, die andere gaan ook dicht groetjes kusjes knuffelsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah wat nou je sluit mijn SC in young en dan verwacht je dat ik niet allah verdomme boos wordt?
gewoon in dat forumpje van fylax postenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nog steeds 0. Moet echt beter mijn best doen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Crip het volgende:
Allah geef girly aub klb ban, dit is alles wat ik vraag. Ameen.
Nou doe het dan alsjeblieft ook niet. NIEMAND wordt daar blij van.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Agree. Heb dit liever ook niet.
Jammer ja, was net weer gezellig hier in avondurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
En over geloof praten vind ik niet eens erg maar op deze manier wel. Wat vermoeiend.
Al gedaan, werkt ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon in dat forumpje van fylax posten
Die twee zijn zo triggergeil
Wrm vind jij dat een domme vraag voor een moslim? Mag een moslim niet meer leren over zijn geloof? Ben je pas moslim als je 100% doet wat in de koran staat? Bestaan er uberhaupt domme vragen? ben ik nu dom?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je stelt akelig domme vragen voor een moslim. Mensen, ik moet dus de naiefheid zelve spelen om iedereen hier een goed gevoel te geven?
#BRINGBACKDEADPREZquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer ja, was net weer gezellig hier in avonduren
Ik reageer op reacties met valse aantijgingen naar mijn persoon. Volgens jou heb ik dus het recht niet om voor mezelf op te komen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou doe het dan alsjeblieft ook niet. NIEMAND wordt daar blij van.
Jeetje nu ben je mijn woorden wel aan het verdraaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik reageer op reacties met valse aantijgingen naar mijn persoon. Volgens jou heb ik dus het recht niet om voor mezelf op te komen?
Ben jij als persoon de islam?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik reageer op reacties met valse aantijgingen naar mijn persoon. Volgens jou heb ik dus het recht niet om voor mezelf op te komen?
Troll.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wrm vind jij dat een domme vraag voor een moslim? Mag een moslim niet meer leren over zijn geloof? Ben je pas moslim als je 100% doet wat in de koran staat? Bestaan er uberhaupt domme vragen? ben ik nu dom?
Draag jij een hoofddoek ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld, daar komt het op neer. Ik heb al meerdere keren aangegeven aan leden van 'pas op, discussie gaat nu over naar religie'. Desondanks willen mensen daar blijkbaar graag met mij over praten? (noem het eerder, erop aanvallen)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje nu ben je mijn woorden wel aan het verdraaien.
fylax kan ons vast vertellen wanneer hij vrij komtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we het over Hermann hebben.
lolquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze praat niet met moslima's zonder hoofddoeken dus neem aan van wel...
Nee, maar heb wel honger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is bijna 1 uur, ben je dik?
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fylax kan ons vast vertellen wanneer hij vrij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |