och ettootje. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou nou nou, dat soort termen hoeft niet he...
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespottenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben niet minder gelovig, ik ben gewoon geen mongool.
Aanrader: 2 CD 'The Cream'... alleen maar live JLH, uren achter elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
och ettootje. Komt wel goed.![]()
Laat het gaan. Termen zijn voor elk mens anders.
Heerlijk nummer trouwens. Maar nu heb ik zin om de hele avond door te luisteren.![]()
ja zo werkt het niet he.quote:
nee ben gwn ''volledig'' gelovig. alleen ben ik gwn geen mongool en ga ik er op fok niet heletijd over beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik verwoorde het verkeerd, hoe moet ik dat zeggen...
Gematigd?
moet om kwart over 6 opquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aanrader: 2 CD 'The Cream'... alleen maar live JLH, uren achter elkaar
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okeyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gematigd?
Beste Girly,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespotten
- schuin taalgebruik aan de lopende band
- heeft afkeer voor het onderwerp religie
kijk jij ooit in de spiegel?
Ben zelf ook moslim en doe bovenstaande ook.. ben ik nu geen moslim volgens jou? Wie bepaald wie moslim is? je weet dat oordelen 1 van de grootste zondes is? afkeuren mag maar nu oordeel jijquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespotten
- schuin taalgebruik aan de lopende band
- heeft afkeer voor het onderwerp religie
kijk jij ooit in de spiegel?
alleen de hoes al... wat een baasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet om kwart over 6 op
Wel even opgezocht en gebookmarkt though.
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gematigd?
Wat is volgens jou gematigd dan? Dus volgens jou bestaat er alleen geen moslim - radicaal?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.
truste king snakequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:04 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd liefjes. Fijne avond nog![]()
En thnx etto. Gouden tip!
Bedankt voor het verbeteren, zo bedoelde ik het ook jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.
wat weet je van tawhid?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okey
Hoe zie jij jezelf? Wat voor moslim ben jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |