ik ben niet minder gelovig, ik ben gewoon geen mongool.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent nu wel erg bezig om jouw levenswijze te indoctrineren bij andere minder gelovige moslims
Nogal ja...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nu ga jij er geloof bijhalen he
Let's get this shit started.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nu ga jij er geloof bijhalen he
moet degene met ziekelijke gedachten zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
je loopt hier tegen iedereen te janken, fucking fanatic.Kan je niet gewoon naar IS gaan, gelijkgestemden, en met een beetje geluk ben je hetzelfde jaar nog dood.
Kleine stap voor de mensheid, enorme lach op onze gezichten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben niet minder gelovig, ik ben gewoon geen mongool.
tyf je eindelijk op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
sorry, maar mensen met jouw ziekelijke gedachtegang (doel op het dansen op de graf), die aan de lopende band de Islam beledigen neem ik niets van aan
doei
Ja ik verwoorde het verkeerd, hoe moet ik dat zeggen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow wat een edit zat net te lezen jahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
moet degene met ziekelijke gedachten zeggen
doei
gematigde islam bestaat nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik verwoorde het verkeerd, hoe moet ik dat zeggen...
Gematigd?
hoop toch wel dat jouw geloof zich anders manifesteert. Deze snol is binnen een jaar een IS cumbucket.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
AIVD zal haar al wel op hun lijst hebben staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoop toch wel dat jouw geloof zich anders manifesteert. Deze snol is binnen een jaar een IS cumbucket.
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat was dan het gematigde islam? Beschrijf dat eens
girly kent de klappen van de zweep nog nietquote:
gewoon laten uitreizen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AIVD zal haar al wel op hun lijst hebben staan
Moslims gebruiken ook een slipperquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
girly kent de klappen van de zweep nog niet
Yep ben moslimquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je gelovig? zo nee, beschrijf god eens?
Begin daar maar meequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moslims gebruiken ook een slipper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |