quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het deed me aan kermis denken, verder geen idee.

Tino Martingodquote:

Dat is waarom we op FOK! zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je zou denken dat iemand dronken is als ie dit op dit tijdstip post, maar Stinho maakt zich er nuchter in de nacht druk over

Zijn vriendin?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef Caland het volgende:
El Ghazi was vorig seizoen nog hard op weg naar de Europese top volgens intimi.

Net zoals Achahbar een basisplaats van iedereen in het Feyenoord topic moest hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef Caland het volgende:
El Ghazi was vorig seizoen nog hard op weg naar de Europese top volgens intimi.

Ik vind Achahbar nog steeds beter dan Kramer dus zo vreemd was dat niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Net zoals Achahbar een basisplaats van iedereen in het Feyenoord topic moest hebben
Clasie is trouwens ook echt een revelatie hé.

Kramer is dan ook gewoon een leuke speler voor cambuurquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Achahbar nog steeds beter dan Kramer dus zo vreemd was dat niet.

Dat bewijst ie inderdaad elke weekquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Achahbar nog steeds beter dan Kramer dus zo vreemd was dat niet.

Die kon jij ook geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een lekker passje van Nourigod

Ja, ze laten wel een gaatje vallen he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een lekker passje van Nourigod

Eerst een linksbackquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat die Clement hem eruit gaat spelen maar oké.
AANKOPUH

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |