abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:03:32 #1
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166207958
Beste YNG!,

Wij willen jullie met genoegen attenderen dat er een uitje naar de Efteling is georganiseerd waar je je vanaf vanavond voor in kan schrijven.

Waar en wanneer?

De touringcar zal 7 mei om 09:30 vertrekken vanaf de halteplaats nabij P+R Muziektheater. De halteplaats is te vinden nabij het tijdelijke Muziekcentrum Leidsche Rijn langs de A2. Je zal ons kunnen herkennen aan een grote FOK! vlag. :) Maar zo moeilijk zal dat niet zijn, dus maak je geen zorgen! Oh, en wees op tijd!

Een touringcar?

Zeker, een touringcar! Zo kunnen we gezellig socializen en elkaar alvast beter leren kennen voor de grote dag in het park zelf. Dit zorgt voor saamhorigheid binnen de groep. En laten we eerlijk zijn, het is gewoon gezellig! Maar wees wel op tijd met inschrijven, de bus heeft namelijk 50 zitplaatsen.

Wat leuk! Maar hoeveel kost het dan?

Het zal ¤ 16,50 p.p. Valt mee toch? :)

FAQ

Mag ik zelf eten en drinken meenemen naar de Efteling?

Het is toegestaan om je eigen eten en drinken mee het park in te nemen. Het is echter niet toegestaan om meegenomen etenswaren te nuttigen in de horecagelegenheden en op de daarbij behorende terrassen. Op de verschillende picknickvelden in het park is het wel toegestaan om je zelf meegebrachte etenswaren op te eten.

Waar vind ik de plattegrond van de Efteling?

Haha, leuk :) Alvast even plannen zeker? ;)

Je vindt de plattegrond hier!

Kan ik een briefje, tekening of foto naar Pardoes?

Ja, Pardoes vindt het ontzettend leuk om post te ontvangen! Je kan dit sturen naar:

Efteling Park/Theater
Europalaan 1
5171 KW Kaatsheuvel

Hoe kan ik een klacht of suggestie indienen?

Och, laten we niet hopen dat het een klacht is! ;)

Check dit even.

ATTRACTIES!

Haha, dit vinden we allemaal natuurlijk fantastisch! De Efteling heeft prachtige attracties, zoals De Vliegende Hollander

of Joris en de Draak

Neem lekker een kijkje achter de schermen en neem alle attracties eens onder handen haha ;)!

Alle attracties

Huisregels

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is verboden

De organisatie heeft hardrugs verboden om incidenties te voorkomen! Hier maken wij ons uiteraard geen zorgen om :) Jullie zijn volwassen genoeg. Toch? ;) haha

Je hebt me om! Wat leuk zeg, richolio! Waar kan ik me inschrijven?

Geweldig! Je gaat een geweldige dag beleven, dat kan ik je garanderen. Inschrijven is heel simpel, je hoeft jezelf alleen maar hier in het topic aan te melden. :)

Hopelijk tot dan! Groetjes van Pardeos haha

'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:03:53 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166207969
Paint van de busreis

'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166207988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:03 schreef richolio het volgende:
Beste ONZ!,
Ohja.
(she/her)
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:04:53 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166208005
Poll: Ik ga mee met de YNG reis
Ik ga zeker mee!
Ik ga niet mee.
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:04:56 #5
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_166208006
Ik ga mee!!!!!!
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_166208007
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:03 schreef richolio het volgende:
Paint van de busreis

[ afbeelding ]
_O- baas.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:05:03 #7
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166208012
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ohja.
Shhh...
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166208055
quote:
De organisatie heeft hardrugs verboden om incidenties te voorkomen! Hier maken wij ons uiteraard geen zorgen om :) Jullie zijn volwassen genoeg. Toch? ;) haha
Laat maar zitten. :(
pi_166208116
Momenteel kunnen wij uw boeking niet verwerken in ons ticketsysteem. Excuses voor het ongemak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')