abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 oktober 2016 @ 04:27:45 #76
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_166234881
Anthony Davis ondertussen ook bezig met een monster game.

44 punten
13 rebounds
5 assists
6 steals
4 blocks

in 38 minuten. Nog een paar minuten te gaan 5x5?

Edit: Nee dus. Afgelopen met 50/17/5/7/4. Niet normaal :D

OKC ook gewonnen *O*

[ Bericht 22% gewijzigd door GotenSSJ op 27-10-2016 04:48:11 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_166234895
Pelicans moeten zich echt schamen. :'(
pi_166236283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:26 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Kan je beter de app downloaden
Nieuwe NBA app op playstation is dit jaar ook een drama. Je zet scores uit maar nog zie je dat de game naar OT is gegaan. |:(
pi_166236962
Harden 17 assists gaat lekker.
The Older I Get, The Better I Was
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 oktober 2016 @ 11:15:13 #80
426493 crew  PippenScottie
pi_166237571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:32 schreef LuieSurinamer het volgende:
Harden 17 assists gaat lekker.
En... 120 punten tegen krijgen en verliezen van de Lakers. :X

Vraagje. Wie zijn de beste spelers waar Anthony Davis mee samen heeft gespeeld bij de Pelicans?
Ryan Anderson, JRue Holiday en Tyreke Evans waarschijnlijk?
Drama zeg.
pi_166237861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

En... 120 punten tegen krijgen en verliezen van de Lakers. :X

Vraagje. Wie zijn de beste spelers waar Anthony Davis mee samen heeft gespeeld bij de Pelicans?
Ryan Anderson, JRue Holiday en Tyreke Evans waarschijnlijk?
Drama zeg.
Klopt doet mij gelijk denken aan dit stukje van Sir Charles
The Older I Get, The Better I Was
pi_166238024
Die stats van ad haha, Russ ook bijna alweer een triple double, die gaat boven de 20 triple dubbels halen dit seizoen, weet iemand een site waarop daar gewed op kan worden?
En lakers win !! :)
hhhhh
pi_166245285
Mooi kut dat er van sommige wedstrijden nog geen highlights beschikbaar zijn. Zullen ze zelf doorhebben dat die site zo kut is.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:28:31 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166245902
quote:
13s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:56 schreef truedestiny het volgende:
Mooi kut dat er van sommige wedstrijden nog geen highlights beschikbaar zijn. Zullen ze zelf doorhebben dat die site zo kut is.
https://www.youtube.com/channel/UCFIrTpC6LJDqzPMeBfgAGrQ/videos
RED ONS HENNIEGOD
pi_166246357
Timberwolves gaven weer een mooie voorsprong weg, dat heeft Thibodeau er nog niet uit helaas ;(
Demain, on roule
pi_166249790
Lekker begin voor de Kings trouwens. Suns zijn wel een team voor de toekomst, zitten aardig wat talenten.

Vannacht de opening in het nieuwe stadion, ben benieuwd hoe het gaat tegen de Spurs.
pi_166252304
Davis die 100% gezond is is een monster, man wat een explosiviteit.

Embiid met een aantal Hakeem-moves afgelopen nacht _O_ en z'n 'he can't guard me!'. Mooi hehe.

En die chasedown en dunk van Jonathan Simmons, damnnnnn! Heerlijk dat het weer begonnen is.

50-15-6-7-4, wat een staline voor Davis, man man man _O_ Benieuwd echter of hij eens een heel seizoen heel kan blijven met zijn speelstijl, vrees het ergste.
Only the strong survive
pi_166256895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 02:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben niet aan het kijken, maar aan de boxscores te zien speelt iedereen als een natte krant buiten Westbrook, Ilyasova en, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, Singler .

Vooral Adams leek toch een behoorlijke stap te maken, hopelijk is het slechts 1 wedstrijdje. Oladipo, zoals ik al verwacht had, lijkt ook nog niet echt geweldig te zijn. Pre-season was ook niet bijster goed.

Edit: Good old Singler mist een paar driepunters, zo kennen we hem weer.
Adams was gewoon weer heel goed. Naast zijn voortreffelijke defense (as usual) gaat hij dit jaar ook aanvallend genoeg inbrengen. Usage rate zal dit jaar enorm gaan stijgen tov van vorig jaar. Westbrook was echt fantastisch, zijn post-up ISO's waren niet te verdedigen.
pi_166256957
3/4 jaar geleden waren de "big men" outdated, nu hebben we met Karl-Anthony Towns, Anthony Davis, Joel Embiid, Andre Drummond, Kristaps Porzingis en Steven Adams zes fantastische spelers jonger van 1993 of jonger.

Heb vooral hoge pet op van Towns, man man, wat die met zijn lengte doet zou verboden moeten zijn. Kan rebounden, speelt defense, fantastische passes, schiet overal bovengemiddeld en ook nog eens vederlicht op zijn gigantische voeten.
pi_166257264
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 01:37 schreef D-Wade het volgende:
Moet even wennen aan Miami zonder Wade... :7
Ook wennen aan de Bulls MET Wade, gisteren wel meteen goed voor de eerste zege.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_166257352
Zou het trouwens niet enorm ironisch zijn als OKC uitgerekend dit jaar kampioen zou worden? :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:00:14 #93
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_166257431
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 09:29 schreef Principia het volgende:
3/4 jaar geleden waren de "big men" outdated, nu hebben we met Karl-Anthony Towns, Anthony Davis, Joel Embiid, Andre Drummond, Kristaps Porzingis en Steven Adams zes fantastische spelers jonger van 1993 of jonger.

Heb vooral hoge pet op van Towns, man man, wat die met zijn lengte doet zou verboden moeten zijn. Kan rebounden, speelt defense, fantastische passes, schiet overal bovengemiddeld en ook nog eens vederlicht op zijn gigantische voeten.
Vergeet Myles Turner niet
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:38:53 #94
426493 crew  PippenScottie
pi_166258218
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 09:56 schreef Hathor het volgende:
Zou het trouwens niet enorm ironisch zijn als OKC uitgerekend dit jaar kampioen zou worden? :')
Enorm ongeloofwaardig ook. :)

Over die traditionele big men. Ik geloof dat je wel range moet hebben om echt een superster te worden (Towns, Turner, Porzingis, Embiid).

Deze spelers zullen groter worden dan Okafor, Gobert, Adams en Drummond.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:02:27 #95
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_166258675
Aaaaah spijtig van de Kings maar kan niet teleurgesteld zijn...zo'n games waren vorig jaar al bij half-time gedaan en nu nog eens knar teruggekomen in het 4de quarter maar mocht niet baten.
En Kawhi Leonard wat een speler _O- Wie dit had gedacht toen hij werd gedraft, werd gek verklaard.
Trotse Belg.
pi_166262343
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Vergeet Myles Turner niet
Uiteraard, wel tikkeltje minder dan de anderen maar samen met Nikola Jokic ook fantastische jonge talenten. Fantastische ontwikkeling trouwens, die jongen kon amper rennen bij Texas en nu super mobiel voor zijn lengte. ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:38 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Enorm ongeloofwaardig ook. :)

Over die traditionele big men. Ik geloof dat je wel range moet hebben om echt een superster te worden (Towns, Turner, Porzingis, Embiid).

Deze spelers zullen groter worden dan Okafor, Gobert, Adams en Drummond.
Maakt je offensief gezien uiteraard completer, maar de mogelijkheid voor een pick & pop is voor mij voldoende. Dit soort gigantische spelers wil je altijd rondom de basket hebben, niet (te) veel achter de driepuntslijn.

Gobert en Drummond zijn dan weer extreme voorbeelden die technisch gezien nog veel moeten leren (van post moves tot passing), Okafor verdedigend dan weer ondermaats. Dat is wat ze in mijn ogen onderscheiden van bovenstaande spelers, niet zozeer hun range.
pi_166262439
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 09:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook wennen aan de Bulls MET Wade, gisteren wel meteen goed voor de eerste zege.
Killer dagger 3 _O_
Volgens mij heeft Wade heel veel 3tjes lopen schieten deze zomer.
pi_166262519
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Killer dagger 3 _O_
Volgens mij heeft Wade heel veel 3tjes lopen schieten deze zomer.
Vorig seizoen 7 driepunters gedurende het hele reguliere seizoen, dit seizoen staat de teller na 1 wedstrijd op 4. :+

Play offs was hij overigens ook flink op schot tegen de Raptors meen ik? Celtics daagden hem in ieder geval wel uit om te schieten.
pi_166264177
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:21 schreef Principia het volgende:

[..]

Vorig seizoen 7 driepunters gedurende het hele reguliere seizoen, dit seizoen staat de teller na 1 wedstrijd op 4. :+

Play offs was hij overigens ook flink op schot tegen de Raptors meen ik? Celtics daagden hem in ieder geval wel uit om te schieten.
Tegen de Raptors schoot hij idd 10-20 in de serie. Maar daarvoor begon het eigenlijk al in Game 6 tegen de Hornets met die befaamde purple shirt man naast m. Ben benieuwd of die dit hele seizoen kan volhouden, niet zo goed natuurlijk maar league average 3pt. Bulls zullen het nodig hebben met al een non shooter naast hem in Rondo.

Die Jaylen Brown van de Celtics gaat trouwens heel vaak bij Shaqtin Fool voorbijkomen heb ik zo het idee. Gisteren al zo een rare dunk attempt tegen de Nets en vanacht die wannabe MJ fade away......travel turnover. :+
pi_166264190
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:21 schreef Principia het volgende:

[..]

Vorig seizoen 7 driepunters gedurende het hele reguliere seizoen, dit seizoen staat de teller na 1 wedstrijd op 4. :+

Play offs was hij overigens ook flink op schot tegen de Raptors meen ik? Celtics daagden hem in ieder geval wel uit om te schieten.
Heeft mischien iets met de leeftijd te maken? Ik bedoel als je niet meer zo explosief naar de basket kan driven, is het verstandig je game aan te passen, als dat binnen de mogelijkheden ligt. Ik bedoel, Jordan zag je in het begin ook zelden fadeaways schieten, later teerde hij daar zo'n beetje op. Aanpassen aan je lichaam dus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')