Is ook te groot.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:26 schreef Voszje het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt deze voor je, Brad?
quote:
De Bradge heeft weer gesproken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar eh Sarcast, de reden dat ik zo doe in filmpjes (ook als er vrienden bij zijn) Heb ik in een ander filmpje uitgelegd, OMDAT HET EEN ACT IS. Wánt er staat een dashcam aan
Maar geloof wat je wil geloven natuurlijk, geen probleem. Gelukkig maar dat jij een heilig boontje bent.
Omdat hij zijn accounts en filmpjes meerdere malen heeft verwijderdquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:39 schreef vaduz het volgende:
Hoe kan Braddie al 11 delen van zijn topic hier hebben lopen, terwijl hij op JouwBadkuip nauwelijks wordt bekeken?
heb op YouTube bijna 100 abonnees en bijna elk film oke zit tussen de 100 en 300 viewsquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:39 schreef vaduz het volgende:
Hoe kan Braddie al 11 delen van zijn topic hier hebben lopen, terwijl hij op JouwBadkuip nauwelijks wordt bekeken?
Ja oke, ik zeg ook niet dat helemaal niemand kijkt. Maar bij veel filmpjes is de verhouding wel 1 commentaar op 1000 kijkers of lager.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
heb op YouTube bijna 100 abonnees en bijna elk film oke zit tussen de 100 en 300 views
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Deze is onder de 50kb en zou het moeten doen: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Dus 10 kb zelfs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |