HEY THE BRADGEMEISTERquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is goodbye Yellow Brick Road van Elton John.
geen idee nog wanneer er een video komt dat gebeurd altijd wel wanneer het gebeurd
quote:
Goed nummer welquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is goodbye Yellow Brick Road van Elton John.
geen idee nog wanneer er een video komt dat gebeurd altijd wel wanneer het gebeurd
Voordat je reageert:quote:
Waarom zeik je zo? Ik mag bradge wel verwelkomen toch? Dat ik nu toevallig quote heeft niets te maken met flamen, trollen, zuigen, drammen zeuren of het verzieken van topics.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voordat je reageert:
Wij (de FOK!kers en de crew) vinden dat FOK! geen plek is om te flamen, trollen, zuigen, drammen, zeuren en het verzieken van topics. Dus denk goed na voordat je op die "invoeren" knop ramt, want te veel van het bovenstaande kan wel eens resulteren in een waarschuwing en/of ban. Zie ook: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Zeker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom zeik je zo? Ik mag bradge wel verwelkomen toch? Dat ik nu toevallig quote heeft niets te maken met flamen, trollen, zuigen, drammen zeuren of het verzieken van topics.
Denk voortaan beter na voordat je op die "invoeren" knop ramt, want teveel van het bovenstaande kan wel eens resulteren in een waarschuwing en/of ban.
Elton heeft best wel veel chille muziekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goed nummer welKende het helemaal niet. Normaal als ik de naam Elton John hoor, ren ik al weg. Had ik misschien niet moeten doen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Het is een scriptje van 10 regels in een crontab. geen moeite he.
En ja als echte fan wil je natuurlijk wel de vids kunnen bekijken, ook als die onverhoeds geclown-en-acrobaat worden.
Vanavond rond een uurtje of 8 ga ik weer live vloggen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Braddie, zou je misschien voor je werkende fans ook een live vlog kunnen doen op een eerder tijdstip? Want ik heb het idee dat ik constant overal naast pis omdat ik voor 12 ga slapen
Toevallig tijdens de grote FOK!openbaring.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vanavond rond een uurtje of 8 ga ik weer live vloggen!
Oei, dat is normaliter prime gymtime, maar dit wil ik toch echt niet missenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
KLB 4.0?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig tijdens de grote FOK!openbaring.
Sow!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Fucking awesome.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat HET nieuws was... collaboratie tussen bradgeTv en FOK!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Word wel ná het nieuwtje omtrent FOK! Though
Hij zet ons op het verkeerde spoor die Bradley.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat HET nieuws was... collaboratie tussen bradgeTv en FOK!
Jammer.
Of misschien wel een dubble whammy.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zet ons op het verkeerde spoor die Bradley.
Wat zijn je stats? (DL/SQ/BP)quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, dat is normaliter prime gymtime, maar dit wil ik toch echt niet missen
Fijn dat je je fans tegemoet komt. Ik ben nog altijd wachtende sub, wil graag nr 100 worden.
230 DL, BP 120 en SQ doe ik zeldenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:16 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Wat zijn je stats? (DL/SQ/BP)
Kan je dan niet live gaan? Zitten we allemaal gezamenlijk in spanning, en vervolgens geef je live commentaar op het FOK!-nieuwtje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Word wel ná het nieuwtje omtrent FOK! Though
JA!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan je dan niet live gaan? Zitten we allemaal gezamenlijk in spanning, en vervolgens geef je live commentaar op het FOK!-nieuwtje.
blijkbaar.. maar vertel. zit de laatste tijd alleen nog maar gefixeerd in het braad topic, dus kennelijk heb ik iets gemist.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan je dan niet live gaan? Zitten we allemaal gezamenlijk in spanning, en vervolgens geef je live commentaar op het FOK!-nieuwtje.
Dat is ook wel een goed ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |