M`n Twingo heet Basquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:15 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik dacht dat de Bradmobiel de Twingo was, maar het gaat over z'n telefoon!
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Mensen met een uitkering hebben hogere kosten dan mensen die werken.
Heb je naast een schuur ook nog een tent? Waar doe je het allemaal van, vent?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja dit inderdaad, maar mensen lezen daar graag over heen en willen mij graag uit m`n tent lokken, ja
Je kan met een kopje thee voor de tv gaan zitten, maar dat gaat ook vervelen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]ja, kunt de hele dag shag roken en bier drinken. dat zijn natuurlijk ook kosten
Ow, ik zit klaar!quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik ga zo live streamen, muziek maken en een beetje ouwehoeren.
Wat is een strem?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Kut, ik werd gebeld nu is de strem weg
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Kut, ik werd gebeld nu is de strem weg
Je hebt nog steeds een inbelverbinding? Je moet wel een beetje met je tijd meegaanquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Kut, ik werd gebeld nu is de stream weg
Klopt, ik probeerde dat bob-ombs en zwem thema te spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:03 schreef Rami. het volgende:
Hoorde ik daar nou Mario 64 muziek? Eindbaas!
Heb je het einde als opname? Goede outro.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik probeerde dat bob-ombs en zwem thema te spelen
Ga je nog weer verder, of kan ik gaan slapen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Kut, ik werd gebeld nu is de stream weg
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik probeerde dat bob-ombs en zwem thema te spelen
Ik zit even uit te vogelen hoe ik kan streamen vanaf m`n PCquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga je nog weer verder, of kan ik gaan slapen?
Vergeet Mario Party niet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:09 schreef Rami. het volgende:
[..]wat een spel was dat, man man man. Herinnert mij er aan dat ik binnenkort maar even een N64 met zelda en mario halen
Moet via Google +, staat er niet echt duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit even uit te vogelen hoe ik kan streamen vanaf m`n PC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |