Ik wil eigenlijk dat het nog minder uitsteekt dan een paperclip. Liefst minder dan een mm.quote:
Lijmen is geen optie aangezien ik het vaak uit elkaar moet halen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:49 schreef vaduz het volgende:
Gewoon lijmen. Verder lijkt het me niet echt relevant wat je nog meer bij de action wilde kopen en weet ik ook niet wat hier zo digitaal aan is.
Dan vrees ik dat je het leger moet contacteren voor een super geheime uitvinding.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat het nog minder uitsteekt dan een paperclip. Liefst minder dan een mm.
Neuh zoeiets, maar waar kan ik zoiets kopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je het leger moet contacteren voor een super geheime uitvinding.
Dat is mee dan 1 mm. Maar goed, bij een metaalhandel ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Neuh zoeiets, maar waar kan ik zoiets kopen.[ afbeelding ]
Daarom wilde ik een schuifmaat kopen, zodat ik kon meten of het meer dan 1 mm is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is mee dan 1 mm. Maar goed, bij een metaalhandel ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |