abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166170765
quote:
Lex Gaarthuis ruilt 100% NL in voor Radio 10

Lex Gaarthuis (32) verkast van 100%NL naar Radio 10. Daar is de dj vanaf 2 januari in de ochtend te horen, meldt Radio 10. Gaarthuis neemt de plek in van Tim Klijn, die op zijn beurt de overstap maakt naar Radio Veronica.

Gaarthuis noemt het 'een enorme eer' dat hij bij Radio 10 aan de slag kan. ,,Het was het eerste radiostation dat ik als klein jochie bewust hoorde en het station dat ik ook de afgelopen jaren al veel aan had staan", zegt hij in een reactie. Veel aan zijn stijl gaat hij niet veranderen. ,,In Goeiemorgen Lex wil ik samen met mijn vaste producer Lex Landeweerd doen wat ik de afgelopen jaren al deed: elke dag een programma maken waarover nagepraat wordt."

Gaarthuis maakte vorige week bekend dat hij weggaat bij 100%NL. ,,Het is mijn eigen keuze om de radiozender te verlaten'', benadrukt hij in een interview met deze krant. ,,Ik hoefde absoluut niet weg. Maar er is interesse van buitenaf gekomen. En op één van die aanbiedingen ben ik ingegaan.''

Hij maakte eerder programma's bij onder meer SLAM! en 3FM. In 2015 was Gaarthuis een van de drie genomineerden voor de Zilveren RadioSter Man.

Over de nieuwe show van Tim Klijn bij Veronica wordt later meer bekendgemaakt.
http://www.ad.nl/show/lex(...)r-radio-10~a10e1964/

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 14:01:46 ]
pi_166175680
Radio-deejays zijn op een paar na volstrekt inwisselbaar. Verder dan de cliché's 'bah maandag' en 'bijna weekend' komen ze toch niet. Als ik in de auto zit, de radio-deejay begint te praten dan ga ik naar het volgende station. Radio :N :r
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_166179082
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:34 schreef Terreros85 het volgende:
Radio-deejays zijn op een paar na volstrekt inwisselbaar. Verder dan de cliché's 'bah maandag' en 'bijna weekend' komen ze toch niet. Als ik in de auto zit, de radio-deejay begint te praten dan ga ik naar het volgende station. Radio :N :r
De mensen die iig begin dit jaar nog op 8fm Brabant en Decibel zaten, in de ochtend, kon ik niet eens uit elkaar houden. Ze hadden er ook nog beiden zo'n vrolijk kwetterend meisje naast staan, die óók totaal inwisselbaar waren. :{

Nou waren deze vier op zich lang niet de vervelendste mensen die je op de radio aan kunt treffen, maar toch - het is net alsof een groot deel van dat dj- en sidekick-volk uit dezelfde mal komt.

Niet lang erna ben ik (bij muziek luisteren in het openbaar) maar op podcasts over gegaan. Is verkapte radio, en een sóórtement van radio heeft wel m'n voorkeur. Werd m'n 10 jaar oude, amper gebruikte mp3-speler alsnog nuttig. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 20:49:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')