quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn dat die in de OP? Zo ja; mooi.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
gvdquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik er dan weer best dom uitzien. Lijkt wel of ze veel te grote voeten heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
maar moet wel even kijken of niet lijkt alsof ik kei grote voeten heb
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik er dan weer best dom uitzien. Lijkt wel of ze veel te grote voeten heeft.
Meer sandalen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso geen schoenenman verder.
koop dan gwn timbalandsquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vind jij van Dr. martens schoenen?
Mn schoenmaat is 37 dus hoe dan ook optisch bedrog als t groot lijkt, dat scheeltquote:
Ziet er gewoon niet uitquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn schoenmaat is 37 dus hoe dan ook optisch bedrog als t groot lijkt, dat scheelt
Was juist hoor. Maar ik snap je opmerking gezien het bord voor je kop.quote:
Ik ook hoor bby, laat ze maar kletsen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind haar er heel leuk uit zien zo
Als jij je daar beter door voeltquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
>tfw je chick plaatsvervangende schaamte voelt en je uitlacht op cam omdat je kleine penis hebt
zn pik was kleiner dan zn vuist en zo dun ook damn
Horrorclowns.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik er dan weer best dom uitzien. Lijkt wel of ze veel te grote voeten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |