Heb je wel goed gelezen wat ik zei? Ik vind school dus wel leuk maar niet zo leuk dat ik blij ben met maandag..quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De afkeer tegen maandag.
[..]
Weet ik, ben ik ook.
Bedankt Chai
Ja, dus aan het einde vd streep ben je niet blij met maandag. En dus afkeer voor maandagquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je wel goed gelezen wat ik zei? Ik vind school dus wel leuk maar niet zo leuk dat ik blij ben met maandag..?
Ja maar wilde er op tijd uit voor normaal ritme :squote:Op maandag 24 oktober 2016 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whats new, je had toch vakantie tho. Of nu voorbij?
Ik snap jouw post 'komt vanzelf met de jaren' dus niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus aan het einde vd streep ben je niet blij met maandag. En dus afkeer voor maandag
Waarom zeg je altijd van die domme dingen?![]()
7 uur?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar wilde er op tijd uit voor normaal ritme :s
Ah je snapt iets niet. Daar zit ook de bron denk ik van jouw miscommunicatie. Gaat wel vaker mis.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap jouw post 'komt vanzelf met de jaren' dus niet.
Waarom vraag je altijd van die domme dingen
Nieuwe baanquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom ben je 2 weken vrij in de herfst, zoks?
Ik snap jullie(tussen 2nutz en jou) communicatie sws vaak niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha 'discussies'quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:04 schreef Zosk het volgende:
2nutz en crack, kan altijd wel lachen om jullie discussies
Er valt ook weinig te snappen aan je post 'komt met de jaren' als ik al mn hele leven tegen maandag opkijk want vroeg eruit?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah je snapt iets niet. Daar zit ook de bron denk ik van jouw miscommunicatie. Gaat wel vaker mis.
Ah nicequote:
ik ook, beetje kansloos tegenin gaan gewoonquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:04 schreef Zosk het volgende:
2nutz en crack, kan altijd wel lachen om jullie discussies
Bedankt om mijn conclusie nogmaals te herhalen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er valt ook weinig te snappen aan je post 'komt met de jaren' als ik al mn hele leven tegen maandag opkijk want vroeg eruit?
Maar nee, ik ben dom want die post is echt kei logisch.
Dit is nu je tweede post waarin je het punt ontwijkt, tis goedquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt om mijn conclusie nogmaals te herhalen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, beetje kansloos tegenin gaan gewoon
Ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap jullie(tussen 2nutz en jou) communicatie sws vaak niet.
Ja, hou maar op je weet dat dat niet goed gaat komenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja vast weer een beetje wennen voor volgende week dinsdag.
Hahahahaquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is nu je tweede post waarin je het punt ontwijkt, tis goed
Jammer dat het niet bewust is.quote:
Je gaat ook maar door en door met die loze woorden van je. Tering ey, echtquote:
Hahaha beetje vertrouwen hebben Crackie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hou maar op je weet dat dat niet goed gaat komen
En wat is dit?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je gaat ook maar door en door met die loze woorden van je. Tering ey, echt
Ik hoop nog uitleg te krijgen, zoals ik ook deed. En dan jouw reactie daarop.quote:
Realistisch zijnquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha beetje vertrouwen hebben Crackie.
Is al gauw zo bij vrouwen.quote:
Uitleg op wat?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop nog uitleg te krijgen, zoals ik ook deed. En dan jouw reactie daarop.
Kansloos, ik weet het. Komt niet
[..]
Realistisch zijn
2nutz is een vogeltjesdans in de dop: een recalcitrante puber met moeilijkheden in logisch redeneren en daarom vastklampt aan algemene waarheden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:10 schreef Crack_ het volgende:
Je gaat ook maar door en door met die loze woorden van je. Tering ey, echt
Gebakken teriën.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag ze ook bacteriën noemen niels.
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit soort shit heb ik gemist man. Selfmade psychologistquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2nutz is een vogeltjesdans in de dop: een recalcitrante puber met moeilijkheden in logisch redeneren en daarom vastklampt aan algemene waarheden.
Het is niet dom dat je het niet snap, het is dom dat je op iets in gaat wat je blijkbaar niet snapt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..].. Oke
Waarom is het dom van mij dat ik jouw post 'komt vanzelf met de jaren' niet snap als ik altijd al afkeer had tegen maandag, en dus niet vanzelf komt met de jaren want het is er al.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is niet dom dat je het niet snap, het is dom dat je op iets in gaat wat je blijkbaar niet snapt.
Mijn uitleg stond daarboven ook al, weekend laat op maandag vroeg op, elke week weer, dat zou er dan bij een persoon in kunnen hakken![]()
vandaar de afkeer tegen maandag.
Doe aub niet, nee. Heb nog kramp van lachen net.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Kan nu wel mijn inzichten erin gaan gooien, maar lets not he.
Dit is dus een ironische algemene waarheid.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort shit heb ik gemist man. Selfmade psychologist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |