Eens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het moet ook in samenspraak gaan met fans. Het is toch ook godvergeten wrang dat een Vitesse drie jaar lang reuzefijn voetbal speelde en er geen hond op afkomt?
ik heb de veiligste gestuurdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:42 schreef Flippiee het volgende:
Tevens JC, ik houd mezelf aanbevolen voor pics.
nee, binnekort komt de grote operatie op mn chestquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:40 schreef Flippiee het volgende:
@inso deed het veel pijn? Op je borst toch? Lijkt me rete kut.
Maar de jeuk lijkt me het verschrikkelijkst. is ie nu wel af?
Als in zijn/haar stijl? Met beetje pech zit je ook met wachttijd en gedoe. Althans dat zie ik hier veel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, binnekort komt de grote operatie op mn chest
matig slecht
moet alleen nog een goede artist vinden voor wat ik wil
Ja. Heb iets vrij specifieks nodig wat ik heel erg goed gedaan wil hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als in zijn/haar stijl? Met beetje pech zit je ook met wachttijd en gedoe. Althans dat zie ik hier veel.
Dan loont het wel om goed te zoeken. Kijk je ook op instagram en zo? Bizar veel artiesten op te vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Heb iets vrij specifieks nodig wat ik heel erg goed gedaan wil hebben.
En wil er best voor betalen.
Ja. Maar wil niet gehaast doen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan loont het wel om goed te zoeken. Kijk je ook op instagram en zo? Bizar veel artiesten op te vinden.
Klopt vooral omdat ie best groot wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Best lastig om daarin een keuze te maken.
Hallo Stijn. Ik zie Elan niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Etsu. Hier is je grootste nachtmerrie.
Vannacht voorspelde ie 0-3 voor Ajax.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elan heb ik al sinds het stenen tijdperk niet meer gezien
Vinden we dat erg?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elan heb ik al sinds het stenen tijdperk niet meer gezien
leuk zegquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag een reuzenpanda gezien.
En een rode panda.
Dat was erg leuk.
heel TOEVALLIG wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk zeg
toevallig ook een cheetah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |