wat zijn je hobbys?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
idem
dat + jullie praten niet echt over dingen waar ik graag over praat
oke waar praat jij graag overquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
idem
op wiequote:Op maandag 24 oktober 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben verliefd
wat kijk je?
Doe niet zo onzedelijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
idem
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:05 schreef Crip het volgende:
[..]
op wie
ben die netflix serie aan het checken van die youtuber mirandasings
films/series kijken, hardlopen, discussiėren over religie/politiek of daar debatten/lezingen over bekijken, online shoppen (maar daar ben ik op dit moment te blut voor)quote:
ja dan komt er weer zo'n kut sfeer maar zoals ik al zie is het niet je enige hobby. Over de rest hebben we het vaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hahahah dat weet je denk ik wel, maar had beloofd om dat soort onderwerpen te vermijden
Crip wil je geen rematch? Je bent k.o. gegaan vorige keerquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dan komt er weer zo'n kut sfeer maar zoals ik al zie is het niet je enige hobby. Over de rest hebben we het vaak.
nee dnkjequote:Op maandag 24 oktober 2016 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip wil je geen rematch? Je bent k.o. gegaan vorige keer
ik loop ook graag harddquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
films/series kijken, hardlopen, discussiėren over religie/politiek of daar debatten/lezingen over bekijken, online shoppen (maar daar ben ik op dit moment te blut voor)
Ok dan kroon ik hierbij girly8 als nieuwe undisputed champion. Categorie uiteraard heavyweight.quote:
Rustig aan jongedame, ik kon je pooier zijnquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:28 schreef Neverknown het volgende:
Ochhhh de kinderen hier hebben ook herfstvakantie.
Een pooier zit nie op fok. Die zit nu vetstoereshit te doen xDquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig aan jongedame, ik kon je pooier zijn
tis herfstvakantie. Voor ZuidNL.quote:
diklipquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een pooier zit nie op fok. Die zit nu vetstoereshit te doen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |