Hij had het over Bilal. Maar die heeft hetzelfde probleem als Schaken. Die kan er namelijk ook geen ene kut van.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd: Schaken heeft zich het voetbal aangeleerd, hij doet niks op instinct/aangeboren talent. Dat betekent dat hij na 2 pogingen makkelijk te verdedigen is.
Hij moet namelijk altijd nadenken over zijn volgende actie/passeerbeweging, dan ben je te laat. De echte straatvoetballertjes doen het op instinct en zijn daardoor sneller en minder voorspelbaar.
Oh sorry, zat niet op te letten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij had het over Bilal. Maar die heeft hetzelfde probleem als Schaken. Die kan er namelijk ook geen ene kut van.
Als ik Koevermansgod een beetje ken, heeft hij eerst de prijs van 1 kaart met 50% verhoogd en geldt de actie alleen in combinatie met een verplichte aankoop van een half-scarf voor 25 euro.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:27 schreef Casual-T het volgende:
Tweede kaart voor a.s. woensdag nu gratis via http://193.172.124.39/ADEF17WB?webshop=Altijdwelkombeker.
Code 'bekerdeal'.
Verhoek was wel het dieptepuntquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij had het over Bilal. Maar die heeft hetzelfde probleem als Schaken. Die kan er namelijk ook geen ene kut van.
Het lijstje matige buitenspelers van de afgelopen jaren is best hilarisch.quote:
Leuk voor de klanten die al kaarten hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:27 schreef Casual-T het volgende:
Tweede kaart voor a.s. woensdag nu gratis via http://193.172.124.39/ADEF17WB?webshop=Altijdwelkombeker.
Code 'bekerdeal'.
Dat zijn dagjesklanten. Dit was speciaal voor extra trouwe klanten (die nog geen kaarten hebben). Aldus de email.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk voor de klanten die al kaarten hebben.
Tering zeg, vanaf 23,50 voor een bekerwedstrijd tegen Excelsior?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:27 schreef Casual-T het volgende:
Code 'bekerdeal'.
De fans komen toch welquote:Op maandag 24 oktober 2016 16:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tering zeg, vanaf 23,50 voor een bekerwedstrijd tegen Excelsior?
Dat dachten ze blijkbaar ja.quote:
Hij raakt hem niet, anders had Onana echt wel anders gereageerd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:16 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn we een paar weken kwijt ..
Ik ben totaal geen fan van Kramer maar zie hierin geen opzet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:16 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Spijkers op laag water zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:16 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, hij werd geduwd en daarom veranderde hij van looprichting.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van Kramer maar zie hierin geen opzet.
Ik zie hem eigenlijk alleen een juichende beweging maken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klopt, hij werd geduwd en daarom veranderde hij van looprichting.
Ik denk ook niet dat hij hem raakt inderdaad, sowieso is het niet of nauwelijks te zien. Dus met zekerheid hier iemand op veroordelen lijkt me niet rechtvaardig.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hij raakt hem niet, anders had Onana echt wel anders gereageerd.
Meer reactie van bam we hebben je eindelijk gepasseerd.
Je moet ook naar zijn hoofd kijken, lijkt imo eerder op een soort juichen. Sowieso te vaag om ook maar een vooronderzoek te startenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:18 schreef nostra het volgende:
Raakt hem totaal niet inderdaad, maar het gaat allemaal wel weer met de motoriek van een klapjosti.
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat daar verder iets mee gebeurt inderdaad, plichtmatig antwoord van een semi-ambtenaar die er "nog maar eens goed naar gaat kijken, je hoort morgen meer".quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook naar zijn hoofd kijken, lijkt imo eerder op een soort juichen. Sowieso te vaag om ook maar een vooronderzoek te starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |