Gmail - Inbox (1)quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:56 schreef Vermon het volgende:
*Nieuw bericht van Vermon*
"TERECHTE KLACHT HEB ER OOK LAST VAN GODVERDOMME"
Gmail - Inbox (2)quote:
Loop jij deze faal nou serieus op te hemelen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef hugecooll het volgende:
Misschien zodat het makkelijker voor hen is om de onderlinge communicatie in te zien bij een geschil
Ik roep ook maar wat. Ik maak geen gebruik van die sitequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:05 schreef KarigeKarel het volgende:
[..]
Loop jij deze faal nou serieus op te hemelen?
Niets, maar dan ook niets kan dit ellendige euvel goedpraten.
Tfoeu, amateur.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat. Ik maak geen gebruik van die site
Amateur; marktpIaatsquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:53 schreef KarigeKarel het volgende:
Jezus christus al die *(@^*#^ links ook nog eens!
Momenteel nog woester dan ooit!!!![]()
![]()
wat is lagste prijsquote:
Gewoon een terechte klacht hoor, ongeacht het feit dat het dus al een tijdje loopt. In principe maakt dat het enkel erger.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef n1ek- het volgende:
Wat een tjap ben jij, TS. Dit is al een tijdje zo bij Marktplaats. Als er één iemand is die achter loopt, dan ben jij het. Bovendien, Marktplaats wordt eigenlijk louter en alleen door tokkies gebruikt.
True, true.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:45 schreef KarigeKarel het volgende:
[..]
Gewoon een terechte klacht hoor, ongeacht het feit dat het dus al een tijdje loopt. In principe maakt dat het enkel erger.
Tjap.
JA HEquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:56 schreef Vermon het volgende:
TERECHTE KLACHT HEB ER OOK LAST VAN GODVERDOMME
Ook dat is inderdaad uitzonderlijk irritant!quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze voeren steeds nieuwe dingen in. En doorgaans uiteraard ten nadele van de gebruiker. Het wordt langzaamaan één grote advertentieplaats van bedrijven en webshops. Helaas.
daarom de marktplaats anti-spam add-on/app installeren. loopt als een zonnetje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze voeren steeds nieuwe dingen in. En doorgaans uiteraard ten nadele van de gebruiker. Het wordt langzaamaan één grote advertentieplaats van bedrijven en webshops. Helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |