ben helemaal vergeten. Schoenen alleen aangehad voor diploma uitreiking.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit de behoefte voor gevoeld.
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben helemaal vergeten. Schoenen alleen aangehad voor diploma uitreiking.
Jazeker.quote:
uva is uitzondering, courses die ash interessant vint worden daar pas in laatste bachelorjaar gegeven, gaat me overigens meer om reisafstand enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zal allemaal niet zoveel verschillen per uni
Willen ze je ook nog allerlei middeltjes aansmerenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.
[..]
Jazeker.
je had een kamer toch in amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
uva is uitzondering, courses die ash interessant vint worden daar pas in laatste bachelorjaar gegeven, gaat me overigens meer om reisafstand enzo.
wel zonde als het dure schoenen zijn tochquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.
[..]
Jazeker.
Ik heb dat wijf een uitbrander gegeven, wat niet mijn bedoeling was maar gewoon als een reflex.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Willen ze je ook nog allerlei middeltjes aansmeren
favo ep/seizoen? haat je tod meer of ted?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Ik geef daar nooit zoveel geld aan uit, vind dat echt dodelijk saai om kleding te kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel zonde als het dure schoenen zijn toch
Super zonde joh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
net als je macdonaldschickquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat wijf een uitbrander gegeven, wat niet mijn bedoeling was maar gewoon als een reflex.
ik wil binnenkort meer kleding kopen maar geen tijdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef daar nooit zoveel geld aan uit, vind dat echt dodelijk saai om kleding te kopen.
Het laatste halve seizoen was geniaal, elke aflevering. Ozmandyus (oid) favoriete episode natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
favo ep/seizoen? haat je tod meer of ted?
lijkt me handig als iemand advies kan gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Paxcon het volgende:
ik vind kleren kopen alleen leuk als zus mee gaat
Valt wel mee, ik kan jaren met mijn schoenen doen. Langer dan de meeste mensen.quote:
Welke bedoel je?quote:
Ik ga binnenkort wel weer een keer naar de website van H&M waar ik wat dingen aanklik,quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil binnenkort meer kleding kopen maar geen tijd
Met mijn zus en moeder gaan winkelen vond ik echt horror. Altijd 40-45 kledingwinkels in en uit. Ik ging dan liever ergens in een zaak staan waar computergames en dvd's werden verkocht, zodat ik wist wat ik thuis moest downloaden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Paxcon het volgende:
ik vind kleren kopen alleen leuk als zus mee gaat
ja en die brengt gewoon alles wat eventueel leuk is naar pashokjequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me handig als iemand advies kan geven
Ja wel als ze ook shit voor zichzelf gaan zoekenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn zus en moeder gaan winkelen vond ik echt horror. Altijd 40-45 kledingwinkels in en uit. Ik ging dan liever ergens in een zaak staan waar computergames en dvd's werden verkocht, zodat ik wist wat ik thuis moest downloaden.
Dat is dan wel makkelijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en die brengt gewoon alles wat eventueel leuk is naar pashokje
heb een hekel aan winkels doorstruinen
to hajilee, vuurgevechtep? wut walt is toch pas haatbaar na seizoen vier?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste halve seizoen was geniaal, elke aflevering. Ozmandyus (oid) favoriete episode natuurlijk.
Ik had eigenlijk vooral een bloedhekel aan Walt.
beetje ongemakkelijk. Zeker als die verkopers om je heen drentelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en die brengt gewoon alles wat eventueel leuk is naar pashokje
heb een hekel aan winkels doorstruinen
dat vind ik echt heel ongemakkelijk, opdringerige verkopersquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje ongemakkelijk. Zeker als die verkopers om je heen drentelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |