Wat een kanker nummer.quote:
Jammer hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:37 schreef DjinN het volgende:
Serieus ik hield het 15 seconden vol, toen gingen mn oren bloeden van dat schijtnummer en heb ik het maar weer snel af gezet.
Allemachtig, welke imbeciel verzint die teringzooi ?![]()
![]()
Klinkt bijna zoals de kots die ie produceerde bij drank en drugs.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jammer hoor.
Piekt lekker rond de 1:20.
Al zijn nummers klinken zoals het nummer dat jij als kots definieert.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Klinkt bijna zoals de kots die ie produceerde bij drank en drugs.
Ah, dat verklaart het waarom mijn oren bloeden bij elk nummer van hemquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Al zijn nummers klinken zoals het nummer dat jij als kots definieert.
Jij kunt vast heel goed verklaren waarom deze track in 9 dagen slechts 274.000 views heeft. Waar zijn die miljoenen-kliks ineens?quote:
Ewa, Elf.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij kunt vast heel goed verklaren waarom deze track in 9 dagen slechts 274.000 views heeft. Waar zijn die miljoenen-kliks ineens?
Ewa bone.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ewa, Elf.![]()
Dat kan hij niet omdat het nummer kut is en de clip nog veel kutter.
Scuidward, ongelooflijke baas!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ewa bone.
Komt omdat Kleine niet meer hip is, zie je zo als ie features gaat doen met goden als Hef.
Da's barmhartigheid van Hef.
mager liedje?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij kunt vast heel goed verklaren waarom deze track in 9 dagen slechts 274.000 views heeft. Waar zijn die miljoenen-kliks ineens?
Nieuwe Wegenquote:Op zondag 5 maart 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wow... realisme uit de mond van riazop. Dat we dat nog eens meemaken in MUZ...
zeker, en als de luisteraars het niet leuk vinden, merk je dat in de viewsquote:Op zondag 5 maart 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wow... realisme uit de mond van riazop. Dat we dat nog eens meemaken in MUZ...
En jij hebt kinderen?quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:19 schreef riazop het volgende:
ook Zara Larsson wil neukie neukie doen nu
Ongelooflijk hoe infantiel die kneus is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:22 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En jij hebt kinderen?
Ik laat jeugdzorg even naar je toesturen.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:25 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe infantiel die kneus is.
Zara Larsson is 20 hoor. Daar mag ie gewoon in, zonder aan haar ouders te vragen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:22 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En jij hebt kinderen?
Ik laat jeugdzorg even naar je toesturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |