abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166145550
Zie dit dan: de 50-jarige (en zwangere) Janet Jackson is een paar jaar geleden getrouwd met een schatrijke kerel uit Qatar. En dan is dit dus het resultaat:

Bron en meer foto's hier: http://www.mirror.co.uk/3(...)d-first-time-9106989

En nee, ze loopt er niet zo bij omdat ze in Iran of Qatar over straat gaan, deze foto's zijn gemaakt in Londen. Janet - nipplegate - Jackson, die altijd in strakke pakjes optrad, is ineens een vrome moslima geworden die als een soort pinguïn over straat gaat.

Voor wie nog twijfelde over de plaats van de vrouw binnen de islam: Janet zit heerlijk onder de plak bij manlief. Als ik dit soort foto's zie, voel ik eigenlijk alleen maar walging.

Klacht / tl,dr: Janet Jackson is een vrome moslima geworden
pi_166145743
I ain't saying she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 14:02:21 ]
  zondag 23 oktober 2016 @ 13:55:59 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_166145784
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Als er iemand geen geld nodig heeft...
pi_166145817
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zo rijk is ze niet hoor. Maar trouwen met een Qatari miljardair, goh ik vraag me af waarom.

Antwoord: $$$$$$$$$$$

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 13:58:14 ]
pi_166145842
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]

je kan altijd meer geld nodig hebben
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:01:51 #6
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166145920
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Ok, dan maak ik er goldnigger van.

Nah, als ze daar blij van wordt moet ze dat vooral doen. Ik snap het alleen niet.
pi_166145927
er zal vast sprake zijn van liefde.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_166145932
Nou en? Kan mij het nou schelen wat anderen doen, je hier druk om maken :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166145944
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef renwan het volgende:
Nou en? Kan mij het nou schelen wat anderen doen, je hier druk om maken :')
Trouwens dit.

Wie geeft een fuck als zij als een idioot rond wilt gaan lopen.
pi_166146014
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?

Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.

Maar nee hoor, jij weet beter.
pi_166146102
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?

Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.

Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?

Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
pi_166146135
Dat handje ook, net een hommo :') :r
pindazakje
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:18:15 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166146163
En dan is ze moslima geworden, wat dan nog? Ik heb daar geen problemen mee.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166146209
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?

Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166146248
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang.
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou.

quote:
Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?
Ah, lekker beperkte kijk op zaken.

Weet je, wat je hier vraagt zou totaal niet ter sprake moeten komen. Weet je waarom?
- Hij en zij zijn samen.
- Hij en zij maken afspraken en leggen verantwoording af naar elkaar toe.
- Hij geeft aan hoe hij het wil zien, zij geeft aan hoe zij het wil zien.
- Hij en zij spreken iets af waar ze allebei tevreden mee zijn.
- Zij vindt de aanpassing blijkbaar prima.

Wat is het probleem nou voor jou?

quote:
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.

Haha, mad.
pi_166146290
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Trouwens dit.

Wie geeft een fuck als zij als een idioot rond wilt gaan lopen.
Net of ze daar zelf voor kiest :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_166146300
Ze kiest er goddomme zelf voor en nog steeds is het vrouwenonderdrukking.

Hahahaha, mooi om te zien hoe jij je erover kan opwinden.
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:26:29 #18
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166146318
Michael Jackson was toch ook bekeerd tot de Islam?

Zie, hoe de ware religie ware mensen aantrekt, en hoe zij allen inzien dat de westerse manier van leven zondig, verdorven, slecht en uitermate satanisch is!!!!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166146330
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Net of ze daar zelf voor kiest :')
Inderdaad, die Janet is geïndoctrineerd opgegroeid in een achterlijk derdewereldland, vrijheid nooit echt gekend, is haar hele leven tot nu toe onderdrukt en kan dus nooit een weloverwogen keuze maken.

:').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 14:27:46 ]
pi_166146382
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou. Ah, lekker beperkte kijk op zaken.
Nee, ze mogen kiezen wat ze willen. Maar ik mag klagen. En ik mag kanttekeningen zetten bij de keuzevrijheid die vrouwen binnen de islam hebben.

Als moslims een bekrompen visie mogen hebben die gebaseerd is op de meningen van een pedofiel uit de zesde eeuw, mag ik ook een beperkte kijk op zaken hebben. Ik heb minimaal het recht om mijn afkeuring te laten blijken.

quote:

Weet je, wat je hier vraagt zou totaal niet ter sprake moeten komen. Weet je waarom?
- Hij en zij zijn samen.
- Hij en zij maken afspraken en leggen verantwoording af naar elkaar toe.
- Hij geeft aan hoe hij het wil zien, zij geeft aan hoe zij het wil zien.
- Hij en zij spreken iets af waar ze allebei tevreden mee zijn.
- Zij vindt de aanpassing blijkbaar prima.
Dat weet je binnen de islam nooit zeker. Vrouwen zijn tweederangs wezens en worden doorgaans gezien als bezit van de man. Het resultaat is in elk geval dat de vrouw zich weer eens onderwerpt en als pinguïn over straat gaat.

quote:
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.
Haha, mad.
Ik kan het wel handlen, hoor. Ik vind het gewoon walgelijk om te zien. Een westerse popster, die voor veel meisjes een icoon is geweest, loopt ineens rond in zo'n afschuwelijke outfit en hangt de vrome moslima uit.
pi_166146413
Ik hoor je tanden al knarsen. :').

Bedankt Obama Janet.
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:48:50 #22
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_166146744
Ik kan het fout hebben, maar mij staat bij dat er al meerdere van de jacksons moslim zijn geworden.
Dat zal de stap van Janet dan ook vast en zeker gemakkelijk hebben gemaakt.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_166146806
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:

Als je moslima wordt, zet je jezelf wel echt voor schut. Een kopvot en jurk dragen die langer is dan jezelf :')
pi_166146807
Zij heeft tenminste een rijke oliesjeik!!

:') :') :')
Kssstt niet zo kittig!
pi_166146812

Janet tijdens haar tour van 2015, toen ze ook al moslima was en ook al getrouwd met hem. Gewoon heel stijlvol.

Wat wil je nou? Dat een vrouw van 50 erbij loopt alsof ze nog twintig is, zoals Madonna :') Dat is toch gewoon zielig :')

Misschien was ze gewoon even naar de moskee geweest of had ze geen zin om herkend te worden op straat.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')