Als er iemand geen geld nodig heeft...quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Zo rijk is ze niet hoor. Maar trouwen met een Qatari miljardair, goh ik vraag me af waarom.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als er iemand geen geld nodig heeft...
je kan altijd meer geld nodig hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als er iemand geen geld nodig heeft...
Ok, dan maak ik er goldnigger van.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Trouwens dit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef renwan het volgende:
Nou en? Kan mij het nou schelen wat anderen doen, je hier druk om maken
Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?
Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.
Maar nee hoor, jij weet beter.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?
Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang.
Ah, lekker beperkte kijk op zaken.quote:Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.quote:Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
Net of ze daar zelf voor kiestquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens dit.
Wie geeft een fuck als zij als een idioot rond wilt gaan lopen.
Inderdaad, die Janet is geïndoctrineerd opgegroeid in een achterlijk derdewereldland, vrijheid nooit echt gekend, is haar hele leven tot nu toe onderdrukt en kan dus nooit een weloverwogen keuze maken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net of ze daar zelf voor kiest
Nee, ze mogen kiezen wat ze willen. Maar ik mag klagen. En ik mag kanttekeningen zetten bij de keuzevrijheid die vrouwen binnen de islam hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou. Ah, lekker beperkte kijk op zaken.
Dat weet je binnen de islam nooit zeker. Vrouwen zijn tweederangs wezens en worden doorgaans gezien als bezit van de man. Het resultaat is in elk geval dat de vrouw zich weer eens onderwerpt en als pinguïn over straat gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Weet je, wat je hier vraagt zou totaal niet ter sprake moeten komen. Weet je waarom?
- Hij en zij zijn samen.
- Hij en zij maken afspraken en leggen verantwoording af naar elkaar toe.
- Hij geeft aan hoe hij het wil zien, zij geeft aan hoe zij het wil zien.
- Hij en zij spreken iets af waar ze allebei tevreden mee zijn.
- Zij vindt de aanpassing blijkbaar prima.
Ik kan het wel handlen, hoor. Ik vind het gewoon walgelijk om te zien. Een westerse popster, die voor veel meisjes een icoon is geweest, loopt ineens rond in zo'n afschuwelijke outfit en hangt de vrome moslima uit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.
Haha, mad.
Als je moslima wordt, zet je jezelf wel echt voor schut. Een kopvot en jurk dragen die langer is dan jezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?
Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.
Maar nee hoor, jij weet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |