Was het lekker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb gisteren nog goed je vader gepijpt.
Dat weet ik vent, maar dat vroeg ik toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat vroeg je vader gister ook.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:33 schreef noodgang het volgende:
HAHAHA
Een vader rijdt door de stad in de auto, met achterin zijn dochtertje van vier in een kinderstoel. Plotseling drukt hij op de claxon. Als hij in de spiegel naar zijn dochter kijkt ziet ‘ie dat ze zeer verbaasd kijkt. “Ik deed dat per ongeluk schat, sorry”, zegt de vader. “Ja, dat weet ik pappie”, zei het meisje. “Hoe weet je nou dat ik dat per ongeluk deed dan lieverd”, probeert de vader. “Omdat je na het toeteren geen ‘VUILE KLOOTZAK, DONDER TOCH OP’ riep papa!”
HIHAHO HAHAHA
HIHAHOquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
"'Er zitten 3 jongens op een schoolplein. Zegt de eerste: “Ik heb de snelste vader van de wereld.” “Hoezo?” vragen de andere twee. “Nou mijn vader is F-16 piloot.” Waarop nummer 2 antwoordt: “Dan is mijn vader sneller want die is astronaut.” Reageert nummer 3: “Dan is mijn vader sneller, die is ambtenaar, hij werkt van 9 tot 5 maar is om 3 uur al thuis.
![]()
U moet lachen, omdat?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
HIHAHO
Een dochter heeft zich laten voorlichten door haar moeder en zegt: “Die bevruchting heb ik wel begrepen. Het zaadje dringt de eicel binnen en dan ontstaat een nieuw mensje. Maar hoe komt dat sperma nou binnen, heeft u het moeten doorslikken of zo?” Zegt vader op de achtergrond: “Alleen als ze een nieuwe jurk wil…”
idd
Wat een eer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef VarkensHart het volgende:
Ik draag dit topic aan voor de Nobelprijs voor de literatuur
Echt kut.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Je vader was zo wanhopig dat hij je moeder geneukt heeft.
LOLZER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |