Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:39 schreef BatWayne het volgende:
Hoe kan ik mijn order tracken of doet het systeem het niet? Via de site van 17track.net staat er:
Item is not found at this moment, If necessary, please
Mijn ordernummer is 23925436quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien.
Hallo,quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren.
Hi, vervelend dat je er al zo lang op wacht! Volgens m'n collega is ie over 4-10 dagen (beetje rekkelijk) weer op voorraad.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hi!
Een flitser die ik heel graag wilde aanschaffen staat al een anderhalve week ofzo op restocking. Enig idee wanneer jullie deze flitser weer hebben?
http://www.banggood.com/V(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hallo,
Ik was net te laat en het was al shipped. Zou ik het artikel gewoon terug kunnen sturen?
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Nessajah het volgende:
Hallo!
De FPV bril, Eachine Goggles Two ,order 23677894 is helaas defect.
De video ontvangst is heel slecht en het maakt niet uit of de antennes wel of niet gemonteerd zijn.
Ik krijg wel beeld met mijn oudere Eachine EV800 FPV bril, het ligt dus niet aan mijn video zender.
Ik heb dit probleem al een aantal dagen geleden bij je collega's van de Customer Service gemeld maar die reageren niet.
Hopelijk via deze weg wel reactie
Alvast bedankt|!
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 6 februari 2017 03:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?
Als je deze video even vanaf het moment dat ie opent 2 minuten afspeelt, dan wordt daar uitgelegd hoe het zit en hoe je dit kunt veranderen.
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.
EDIT: Ik heb m'n collega's van de customer service even gevraagd te wachten met reageren op je eerdere bericht. Mocht bovenstaande uiteindelijk niet de oplossing zijn, dan help ik je via hier alsnog.![]()
Goed om te horen en geen dank!quote:Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef Nessajah het volgende:
[..]
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulp![]()
Mijn eerdere bericht naar customer service mag dus weggegooid worden.
Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:41 schreef PassieWaterm het volgende:
Hoi. Ik heb een Amkov waterproof fotocamera laten komen. Zit alleen een US stekker bij.... Geen Europese. Wat kan je voor me doen?
Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?quote:Op woensdag 8 februari 2017 04:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken
Top op heden niets mogen ontvangen :-(quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood,
Als jullie weer aan het werk zijn kunnen jullie mij enige informatie verstrekken over deze order
23042294
[ link | afbeelding ]
Op de zelfde dag een andere bestelling geplaatst en die was binnen een week binnen deze helaas niet.
Alvast bedankt
Dat is in dit geval mogelijk en kan geen kwaadquote:Op woensdag 8 februari 2017 05:58 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?
Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?quote:Op woensdag 8 februari 2017 06:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Top op heden niets mogen ontvangen :-(
Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Hi,
zie dat . http://eu.banggood.com/whtop-eu-sellers.html voornamelijk chinees als taal heeft.
En...mis ik de Miband 2 in de EU stock?
dan wacht ik even met bestellenquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen.![]()
Wat betreft de Miband 2: die hebben we inderdaad niet in het Eu-warehouse, maar die is vanuit het CN warehouse wel te bestellen met PDM, dus geen douanekosten en snellere levering. Bovendien komt daar spoedig nog een code voor, maar ik moet even wachten tot m'n collega weer terug is.
Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen.quote:Op maandag 6 februari 2017 03:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen.
Een resend is prima, waar zoiets blijft is een raadselquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?
Zit er geen screen protector op ?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Folie is er uiteraard al afgehaald.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Zit er geen screen protector op ?
Balen :-(quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:39 schreef mtv het volgende:
[..]
Folie is er uiteraard al afgehaald.
Volgens mij is dat glas wat vlekkerig is wel een screenprotector, maar dan moet hij nog wel mooi om zijn.
Ik had een screenprotector besteld, alleen die bedekt niet het hele oppervlak.
De protector die er op zit bedekt wel het hele oppervlak.
Hi, dat van die strepen is vervelend. Als je er echt hinder van ondervindt kun je me een foto sturen, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Succes daarmee en geen dankquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |