abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper zaterdag 4 februari 2017 @ 02:14:20 #241
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168655613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:39 schreef BatWayne het volgende:
Hoe kan ik mijn order tracken of doet het systeem het niet? Via de site van 17track.net staat er:

Item is not found at this moment, If necessary, please
Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien. ;)
  zondag 5 februari 2017 @ 00:25:34 #242
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_168677680
Hi!

Een flitser die ik heel graag wilde aanschaffen staat al een anderhalve week ofzo op restocking. Enig idee wanneer jullie deze flitser weer hebben? ;(

http://www.banggood.com/V(...)tml?rmmds=mywishlist
pi_168682026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien. ;)
Mijn ordernummer is 23925436
pi_168690209
Hallo!

De FPV bril, Eachine Goggles Two ,order 23677894 is helaas defect.
De video ontvangst is heel slecht en het maakt niet uit of de antennes wel of niet gemonteerd zijn.
Ik krijg wel beeld met mijn oudere Eachine EV800 FPV bril, het ligt dus niet aan mijn video zender.
Ik heb dit probleem al een aantal dagen geleden bij je collega's van de Customer Service gemeld maar die reageren niet.

Hopelijk via deze weg wel reactie :D

Alvast bedankt|!
pi_168690269
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 04:07 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren. :)
Hallo,
Ik was net te laat en het was al shipped. Zou ik het artikel gewoon terug kunnen sturen?
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 02:55:13 #246
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703554
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hi!

Een flitser die ik heel graag wilde aanschaffen staat al een anderhalve week ofzo op restocking. Enig idee wanneer jullie deze flitser weer hebben? ;(

http://www.banggood.com/V(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, vervelend dat je er al zo lang op wacht! Volgens m'n collega is ie over 4-10 dagen (beetje rekkelijk) weer op voorraad. :)
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 02:58:25 #247
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703561
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 12:26 schreef BatWayne het volgende:

[..]

Mijn ordernummer is 23925436
Flytexpress geeft gelukkig wel resultaat, kijk maar! ;)
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 03:11:33 #248
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703606
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hallo,
Ik was net te laat en het was al shipped. Zou ik het artikel gewoon terug kunnen sturen?
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen. ;)
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 03:33:46 #249
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703645
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Nessajah het volgende:
Hallo!

De FPV bril, Eachine Goggles Two ,order 23677894 is helaas defect.
De video ontvangst is heel slecht en het maakt niet uit of de antennes wel of niet gemonteerd zijn.
Ik krijg wel beeld met mijn oudere Eachine EV800 FPV bril, het ligt dus niet aan mijn video zender.
Ik heb dit probleem al een aantal dagen geleden bij je collega's van de Customer Service gemeld maar die reageren niet.

Hopelijk via deze weg wel reactie :D

Alvast bedankt|!
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?
Als je deze video even vanaf het moment dat ie opent 2 minuten afspeelt, dan wordt daar uitgelegd hoe het zit en hoe je dit kunt veranderen.
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. ;)

EDIT: Ik heb m'n collega's van de customer service even gevraagd te wachten met reageren op je eerdere bericht. Mocht bovenstaande uiteindelijk niet de oplossing zijn, dan help ik je via hier alsnog. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Banggood op 06-02-2017 04:14:22 ]
pi_168708824
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 03:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?
Als je deze video even vanaf het moment dat ie opent 2 minuten afspeelt, dan wordt daar uitgelegd hoe het zit en hoe je dit kunt veranderen.
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. ;)

EDIT: Ik heb m'n collega's van de customer service even gevraagd te wachten met reageren op je eerdere bericht. Mocht bovenstaande uiteindelijk niet de oplossing zijn, dan help ik je via hier alsnog. :)
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulp _O_

Mijn eerdere bericht naar customer service mag dus weggegooid worden. :)
  CHI shopkeeper dinsdag 7 februari 2017 @ 02:06:14 #251
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168727094
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef Nessajah het volgende:

[..]

De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulp _O_

Mijn eerdere bericht naar customer service mag dus weggegooid worden. :)
Goed om te horen en geen dank! *O*
pi_168736604
Hoi. Ik heb een Amkov waterproof fotocamera laten komen. Zit alleen een US stekker bij.... Geen Europese. Wat kan je voor me doen?
  CHI shopkeeper woensdag 8 februari 2017 @ 04:57:07 #253
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168751023
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:41 schreef PassieWaterm het volgende:
Hoi. Ik heb een Amkov waterproof fotocamera laten komen. Zit alleen een US stekker bij.... Geen Europese. Wat kan je voor me doen?
Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken :)
pi_168751063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 04:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken :)
Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?
pi_168751104
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood,


Als jullie weer aan het werk zijn kunnen jullie mij enige informatie verstrekken over deze order
23042294
[ link | afbeelding ]


Op de zelfde dag een andere bestelling geplaatst en die was binnen een week binnen deze helaas niet.

Alvast bedankt
Top op heden niets mogen ontvangen :-(
  CHI shopkeeper woensdag 8 februari 2017 @ 07:06:39 #256
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168751173
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 05:58 schreef PassieWaterm het volgende:

[..]

Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?
Dat is in dit geval mogelijk en kan geen kwaad ;)
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:22:40 #257
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_168751482
Hi,

zie dat . http://eu.banggood.com/whtop-eu-sellers.html voornamelijk chinees als taal heeft.
En...mis ik de Miband 2 in de EU stock?
Starbucks, waar blijf je
  CHI shopkeeper woensdag 8 februari 2017 @ 08:35:42 #258
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168751585
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 06:34 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Top op heden niets mogen ontvangen :-(
Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?
  CHI shopkeeper woensdag 8 februari 2017 @ 08:37:45 #259
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168751603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Hi,

zie dat . http://eu.banggood.com/whtop-eu-sellers.html voornamelijk chinees als taal heeft.
En...mis ik de Miband 2 in de EU stock?
Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen. ;)
Wat betreft de Miband 2: die hebben we inderdaad niet in het Eu-warehouse, maar die is vanuit het CN warehouse wel te bestellen met PDM, dus geen douanekosten en snellere levering. Bovendien komt daar spoedig nog een code voor, maar ik moet even wachten tot m'n collega weer terug is.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:47:45 #260
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168751672
Dit jaar weer veel collega's niet teruggekomen na nieuwjaar, of valt het mee?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:29:11 #261
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_168756205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen. ;)
Wat betreft de Miband 2: die hebben we inderdaad niet in het Eu-warehouse, maar die is vanuit het CN warehouse wel te bestellen met PDM, dus geen douanekosten en snellere levering. Bovendien komt daar spoedig nog een code voor, maar ik moet even wachten tot m'n collega weer terug is.
dan wacht ik even met bestellen :)
Starbucks, waar blijf je
pi_168760889
Ik heb helaas een probleem ontdekt bij de camera waar ik eerst voor vroeg of die met een andere lader geladen mocht worden. Als de camera aan staat lijkt het alsof er een beschadiging/kras op het hoofdscherm zit. Als de camera uit staat zie je echter niets..... Lijkt dus op dode pixels. Het is gelukkig niet te zien op gemaakte foto's dus ligt echt aan het scherm maar wel erg irritant in beeld bij foto's maken. Daarbij lijkt er iets mis te zijn met de vooruit en terug toets. In plaats van 1 keer springen ze beiden 2 keer een selectie over.... Dus je kunt niet naar volgende/vorige foto maar je gaat meteen 2 stappen. Ik zag op bv postnl dat pakket sturen ruim 18 euro kost... Dat is 1/3 van de waarde van het torstel.... Is er een andere optie? Is de eerste keer dat ik bij BG bestel
pi_168760957
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 03:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen. ;)
Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen. ^O^
pi_168761074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?
Een resend is prima, waar zoiets blijft is een raadsel

Thnx banggood
pi_168763818
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
pi_168764077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Zit er geen screen protector op ?
pi_168765003
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:10 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Zit er geen screen protector op ?
Folie is er uiteraard al afgehaald.
Volgens mij is dat glas wat vlekkerig is wel een screenprotector, maar dan moet hij nog wel mooi om zijn.
Ik had een screenprotector besteld, alleen die bedekt niet het hele oppervlak.
De protector die er op zit bedekt wel het hele oppervlak.
pi_168766146
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:39 schreef mtv het volgende:

[..]

Folie is er uiteraard al afgehaald.
Volgens mij is dat glas wat vlekkerig is wel een screenprotector, maar dan moet hij nog wel mooi om zijn.
Ik had een screenprotector besteld, alleen die bedekt niet het hele oppervlak.
De protector die er op zit bedekt wel het hele oppervlak.
Balen :-(
  CHI shopkeeper donderdag 9 februari 2017 @ 03:34:59 #269
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168771344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Hi, dat van die strepen is vervelend. Als je er echt hinder van ondervindt kun je me een foto sturen, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
  CHI shopkeeper donderdag 9 februari 2017 @ 03:36:17 #270
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168771345
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:30 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen. ^O^
Succes daarmee en geen dank ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')