quote:Ik ben nu bij het bowser board: "Bowsers Gnarly Party"
Op zaterdag 7 december 2002 19:45 schreef Ajax_master het volgende:
Waarom word hier zo weining gepraat over Timesplitters 2 en Mario party 4??Ik vind ze allebij echt roeleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Met Timesplitters 2: wat is jullie favoriete mode en level??
Bij: Virus en dan die UFO level. Aleen mijn zelf gemaakt levels vind ik nog cooler
quote:K ga ff zoekken
Op zondag 8 december 2002 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeftiemand enig id wat zo'n freeloader kost?!
quote:op de play.com website
Op zondag 8 december 2002 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeftiemand enig id wat zo'n freeloader kost?!
quote:
our price: £16.99 Deliveredavailability: Out now. Waiting for delivery of stock.
RRP: £19.99 You save: £3.00 (15%)
quote:Tnx!
Op zondag 8 december 2002 18:56 schreef gieling.com het volgende:[..]
op de play.com website
staat:
[..]
Ik ben nog volop bezig met Timesplitters 2 en Mario Sunshine...
En ik speel ook nog regelmatig op de PC ( NFS:HP2 over LAN ) en op mijn (S)NES ( Final Fantasy 1 (NES) en 4 (SNES) gekocht vorige week (thnx Lange Jan
) )
Als ik Metroid nu zou kopen zouden de andere spellen niet alle aandacht krijgen die ze verdienen....
quote:Jah!
Op zondag 8 december 2002 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Tnx!
.
Zal wel ong. een eurootje of 35 a 40 worden..
Das best oke!
quote:hel leven van een gamer gaat niet over rozen
Op zondag 8 december 2002 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of ik metroid al wil hebbenIk ben nog volop bezig met Timesplitters 2 en Mario Sunshine...
En ik speel ook nog regelmatig op de PC ( NFS:HP2 over LAN ) en op mijn (S)NES ( Final Fantasy 1 (NES) en 4 (SNES) gekocht vorige week (thnx Lange Jan
) )
Als ik Metroid nu zou kopen zouden de andere spellen niet alle aandacht krijgen die ze verdienen....
Ik zit me te bedenken dat ik wel ooit nog een Free Loader moet kopen, aangezien ik komende zomer naar de US ga (op vakantie) en als games daar veel goedkoper zijn, neem ik er een paar mee!
en ja, ik ken dat, ik was net bezig met eternal darkness voor een derde keer uit te spelen
heb de schijfje niet meer aangeraakt sinds mp binnen kwam
quote:3keer?!?
Op zondag 8 december 2002 19:22 schreef G1Ace het volgende:
$50
het is echt de moeite waarden ja, ik ken dat, ik was net bezig met eternal darkness voor een derde keer uit te spelen
heb de schijfje niet meer aangeraakt sinds mp binnen kwam
[sub] alleen zonde van het onproffesionele camera werk [/sub]
* flappiewappie hoopt op een bart smit aanbiedinkje
quote:Dat dacht ik ook van die shines
Op zondag 8 december 2002 21:16 schreef flappiewappie het volgende:
omg, wat is SMS een lijp spelkheb nu 27 shines, en ik wil ze allemaal!!! misschien gaak het spel alsnog kopen
![]()
[sub] alleen zonde van het onproffesionele camera werk [/sub]
* flappiewappie hoopt op een bart smit aanbiedinkje
quote:kheb nu 70 blauwe muntjes, maar nog geen shine gezien
Op zondag 8 december 2002 21:58 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat dacht ik ook van die shines
. maar na een stuk of 80 heb je echt geen zin om al die muntjes te verzamelen. Dat was in Mario64 toch echt een stuk beter. Daar hoefde je per level maar 1 keer 100 muntjes te verzamelen, en de rest van de sterren verkreeg je via opdrachten. Dat is toch wel beter dan zo'n 40 shines te laten verdienen door die stomme blauwe muntjes
quote:zijongang van het levelportalhuisje op het bruggetje / steigertje ... weet ff uit mijn hoofd niet hoe die heet, maar daar kan je voor 10 muntjes een shine kopen ...
Op zondag 8 december 2002 22:04 schreef flappiewappie het volgende:[..]
kheb nu 70 blauwe muntjes, maar nog geen shine gezien
quote:* gieling.com stemt in
Op zondag 8 december 2002 22:07 schreef Webby het volgende:[..]
zijongang van het levelportalhuisje op het bruggetje / steigertje ... weet ff uit mijn hoofd niet hoe die heet, maar daar kan je voor 10 muntjes een shine kopen ...
ik dus registreren, en wat nu ?
ik zou een e-mail moeten krijgen, maar meestal als ik me ergens aanmeld krijg ik in een paar seconden een mail met bevestiging
en om te bezoeken moet ik mijn password krijgen...
ik snap het ff niet
quote:kheb de mijne gewoon gerigstreed, door meteen pin code in te voeren, misschien moet je even naar ze mailen ??
Op zondag 8 december 2002 23:16 schreef ASSpirine het volgende:
moet ik me eerst registreren als gewone lid en dan pas mijn pincode invoeren ???
quote:
Op zondag 8 december 2002 23:16 schreef ASSpirine het volgende:
moet ik me eerst registreren als gewone lid en dan pas mijn pincode invoeren ???
quote:De GC is 210 euro dacht ik,
Op maandag 9 december 2002 17:07 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik zit eraan te denken om een GC te halen (ik heb al een PS2), er zijn een paar spellen die ik echt wil spelen (zoals Mario, Zelda, Resident Evil etc.). Maar eigenlijk weet ik niks van dat ding af. Hoe duur is hij tegenwoordig, moet je d'r nog een memory card bij kopen etc? En hoe duur zijn de spellen vergeleken met PS2 spellen?
En de spllen zijn ongeveer 10 euro geodkoper dan ps2
ik kan em nergens vinden,alleen maar telefoonnummer zie ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |