De Pfaffs, de Vlaamse tegenhanger van The Osbournes en Adam's Family, komt naar Nederland. Vanaf 13 december elke vrijdagavond op Nederland 1.
Van de officiële site:
Jean-Marie Pfaff, zijn echtgenote Carmen en de dochters met hun entourage vormen zonder meer de bekendste familie van Vlaanderen. Het is een gezin zoals geen ander. Hun band is uitzonderlijk hecht en ze kunnen niet zonder mekaar.
De Pfaffs wonen dan ook allemaal onder hetzelfde dak. Bij momenten gaat het er zeer bont aan toe, maar net zoals in elk huishouden zijn er ook bij hen wel eens wrijvingen en strubbelingen.
quote:Als het ook maar half zo grappig is als The Osbournes kunnen we weer lachen
De serie rond Pfaff, zijn echtgenote, schoonvader, drie inwonende dochters en partners alsmede twee kleinkinderen is een waar kijkcijferkanon in Vlaanderen. Wekelijks trekken de Pfaffs op VTM rond de miljoen kijkers. De serie over de vroegere doelman van onder meer Bayern München en de Belgische nationale voetbalploeg is gebaseerd op een vergelijkbaar Amerikaans succes rond de familie van ex-rockster Ozzy Ozborne. Een cameraploeg volgt continu enkele familieleden en alle daaraan verbonden emoties. Alleen blijft de slaapkamer vaak verboden terrein.
Het ziet er goed uit, loopt ook een behoorlijk lekker wijf rond dus dat komt wel goed
quote:
Persoonlijk vond ik et een beetje tegenvallen, er gebeurde vrij weinig, was een beetje druk, de voice over deed erg zn best gert jan droge na te doen maar et lukte em niet, en de aangetrouwde familieleden hebben echt een iq van een stoeptegel.... maar de leader ziet er wel mooi uit..... en zn dochters mogen er best wezen....
quote:Wat bedoel je met
Op vrijdag 13 december 2002 08:40 schreef Driftwood het volgende:
Sam (de schoonzoon) is
ach ja je bent topvoetballer geweest of je bent het niet he
Ik liep me al gelijk te ergeren aan die jongen die niet eens op de verjaardag van zijn vriendin uit bed wilde komen om haar te helpen met de kinderen.
Vervolgens wordt ma op een feestje aangesproken door agenten dat de muziek zachter moet en ze begint gelijk van "die klachten komen niet uit de villawijk, maar de burgerwijk hiernaast. Ze zijn misschien wel jaloers"". Als ma vervolgens een poging doet bij haar dochter om haar de muziek zachter te laten zitten, duwt dochter bijna haar ma omver.
Ik snap uberhaupt niet wat hier leuk aan moet zijn? Ik kan evengoed een weekeinde naar mijn ouders gaan en dan maak ik het in real life mee.
En dan komt Adam Curry straks ook nog met deze shit, dit is niks! Het origineel uit Amerika is nog wel ok, maar dit....
quote:sam is cool
Op vrijdag 13 december 2002 20:38 schreef Censere het volgende:[..]
Wat bedoel je met
? Dom, ongeïnteresseerd in zijn vrouw, ....?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |