Nee, niet helemaal. Ik bedoel binnen één webshop, dus een beetje one-stop-shop idee.quote:
Ja! Zoiets als dit inderdaad. Voor m'n gevoel zijn er echt legio shops die dit hebben, maar ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Veel websites die iets van een lookbook hebben doen dat toch?
Bedoel je zoiets, zoals bij Next :
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je daar meer bv. Outfittery en House of Einstein voor. Dat is voor mannen die echt geen idee hebben wat ze moeten kopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:54 schreef Geralt het volgende:
Bestaat zoiets ook voor mannen? Ik zou zeggen van wel, want de meeste kerels hebben niet zo heel veel op met shoppen voor kleren en alles, maar een snelle blik op google vond ik niet echt heel wat.
Google op 'shop the look' of 'shop de volledige outfit'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:28 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar meer bv. Outfittery en House of Einstein voor. Dat is voor mannen die echt geen idee hebben wat ze moeten kopen.
Ik zoek het meer uit tijdgebrek, niet zozeer uit het gebrek aan stijl..
Dat heb ik uiteraard als eerste gedaan, maar dan krijg je kleding van gecombineerde shops en dat zoek ik dus niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Google op 'shop the look' of 'shop de volledige outfit'.
Oh, ik ik krijg dan webwinkels waar ze complete looks aanbieden. Apart.quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:28 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard als eerste gedaan, maar dan krijg je kleding van gecombineerde shops en dat zoek ik dus niet.
Bedankt voor het delen dan. Goeie toevoeging zo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik ik krijg dan webwinkels waar ze complete looks aanbieden. Apart.
Buiten het feit dat dit totaal niet is wat ik zoek doe ik aan crossfit, dus ik heb sportkleding genoeg.quote:
Thanks! Ik zoek het inderdaad om die redenen en omdat ik door m'n werk en sport vaak geen tijd heb om uuuuren te shoppen (helaas).quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Als je googled op 'Lookbook' of 'Shop the look' dan zijn er meerdere websites als dit te vinden![]()
Hier bijvoorbeeld, of hier
M.i. heeft het niets te maken met 'zelf geen idee hebben hoe te combineren', ik vind het juist handig om inspiratie op te doen! Je ziet vaak hele andere combinaties dan dat je zelf bedacht zou hebben en dat is juist leuk
Pics van je lichaam.quote:
Dit lijkt me sarcasme. Een beetje flauw.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:09 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen dan. Goeie toevoeging zo. [ afbeelding ].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |