De dames hier douchen alleen wel in badpak, dus we hadden ze hier net zo goed weg kunnen laten. Tot nu toe heb ik alleen Quincy naakt gezien. En even voor jouw beeldvorming, Quincy is een hond!
Mocht de camera per ongeluk toch nog een stukje bloot signaleren, dan word het beeld zo vervormd dat je toch niks ziet!
Leuke dames zijn overigens bij ons niet door de voorselectie heengekomen en de lekkere mannen zijn al door de producente naar huis gestuurd
*zucht* waarom kijk ik uberhaupt nog?????
[Dit bericht is gewijzigd door Remquito op 04-12-2002 16:27]
quote:Jeanette doucht helemaal naakt. Dat is in die 100 dagen 1 keer in de uitzending te zien geweest. Ze is daarin de enige uit deze hele groep die dat gedaan heeft. Ze zal dus ook het meest hygienisch zijn denk ik.
Op woensdag 4 december 2002 16:25 schreef StephanL het volgende:
Ze douchen hier in bikini, behalve Jeanette geloof, die is topless, maar dat komt nooit op tv, ja één keertje geweest was een korte uitleg.
quote:Zo veel mogelijk bloot geven? De dames in Nederland in het BB-huis douchen nota bene met bikini aan!!! (Met uitzondering van Jeanette).
Op woensdag 4 december 2002 16:20 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik kijk niet vaak, maar ik heb de vrouwens wel eens zien douchen hoor, maar verder gebeurt er niet veel
Wat me opvalt is dat, met name in BB2, er veel meer bloot te zien was. Er wordt nu bv. ook niets uitgezonden van een blote Jeanette onder de douche. Van BB2 meen ik me nog wel te herinneren dat op een gegeven moment Georgie, Robin, Hieke en Bianca naakt onder 1 douche stonden!
Big Brother 4 is qua bloot zéker de saaiste van alle vier!
quote:Niet alleen qua bloot
Op woensdag 4 december 2002 16:33 schreef Loesje29 het volgende:Big Brother 4 is qua bloot zéker de saaiste van alle vier!
In het Nederlandse BB huis wordt niet aan sex gedaan. Er is 1 klein incidentje tussen de twee lelijkste bewoners geweest, maar daar gingen ook drie dekbedden overheen, dus geen hond die daarvan heeft kunnen meegenieten.
Het kwartje viel zelfs pas toen ze het bij de exit zelf vertelden!
Nee, wij in Holland houden van goede gesprekken. We zetten wat sexloze mensen, met twee hersencellen in een huis en geven ze onderwerpen waar ze dan over moeten discusseren
Maar verder zijn ze echt volledig afgesloten van de buitenwereld!
quote:Niet voor de meesten hier want die komen veel te kort.
Op woensdag 4 december 2002 18:13 schreef bbvolger het volgende:
Volgen de meesten big brother om het bloot of de sex?
Volgens mij zou dat ook saai worden.
quote:De meest ranzige BB is op dit moment gaande in Hongarije. Wat de kijker allemaal heeft gezien is nog nooit vertoond binnen BB. Ook is het nu wel erg rustig geworden maar na acht neukpartijen, naakt door het huislopen, mastrubatie (dames en heren) strippen, strippers in huis.
Op woensdag 4 december 2002 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ik woon fijn in Ierland, waar we dan naar de Engelse BB moeten kijken, maar daar lijkt het erop dat het er alleen maar omgaat wie zich het meest bloot geeft. Begrijpelijk blijven dan ook de vrouwen over! Zo krijgt het BB thema een best wel ranzig id.( hoe kweek je voyeurisme, verder dan dat het normaal al is..) Hoe zit dat in Nederland? hebben ze daar al camera's in de wc en douches gehangen?
Het thema dit jaar is "stop aids now"
Daarom laten onze bewoners ook niets bloots zien vanwege het risico dat heel Nederland er opgewonden van zou worden met alle gevolgen vandien.
Er wordt hier zelfs gedoucht met regenjassen aan.
quote:Bram had ik er toch mooi opstaan?
Op woensdag 4 december 2002 16:25 schreef Remquito het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen Quincy naakt gezien. En even voor jouw beeldvorming, Quincy is een hond!Mocht de camera per ongeluk toch nog een stukje bloot signaleren, dan word het beeld zo vervormd dat je toch niks ziet!
quote:Daar geniet ik idd nog dagelijks van
Op donderdag 5 december 2002 00:05 schreef PC eend het volgende:[..]
Bram had ik er toch mooi opstaan?
quote:Jij wel ja.
Op donderdag 5 december 2002 08:59 schreef Remquito het volgende:[..]
Daar geniet ik idd nog dagelijks van
quote:Hoezo, vond jij bram er niet mooi opstaan dan?
Op vrijdag 6 december 2002 15:09 schreef schatje het volgende:[..]
Jij wel ja.
Ik had van dat strippoker trouwens ook nog wat op beeld en heb hier maar weer een filmpje van gemaakt waarin ook nog wat ander manlijk BB-naakt in zit.... binnenkort gooi ik hem wel even online (nieuwsgroep/kazaa).
quote:Ander materiaal dan al op BB4.nl staat?
Op vrijdag 6 december 2002 15:51 schreef PC eend het volgende:
Ik had van dat strippoker trouwens ook nog wat op beeld en heb hier maar weer een filmpje van gemaakt waarin ook nog wat ander manlijk BB-naakt in zit.... binnenkort gooi ik hem wel even online (nieuwsgroep/kazaa).
[slijmmoduson]jij hebt toch mijn e-mail adres?[/slijmmodusoff]
quote:Het is ietjes meer dan een halve bil
Op vrijdag 6 december 2002 16:25 schreef Remquito het volgende:[..]
Ander materiaal dan al op BB4.nl staat?
Want daar zag je alleen maar een halve bil van Martijn en Bram![slijmmoduson]jij hebt toch mijn e-mail adres?[/slijmmodusoff]
Maar het is te groot om te mailen helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |