Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd dat die Hari eens flink in elkaar getrapt wordt, arrogante kwal.
Geruchten....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:41 schreef LLgetikt het volgende:
de ironie
over badr zijn zelfs geruchten over ''maffiamaatje'' ''maffia loopjongen'' (dus dat hij knokploeg hoorde om mensen te intimideren).
geruchten komen niet zomaar uit de lucht vallen vooral niet als het om deze man gaatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geruchten....
Daar kunnen we helemaal niks mee.
Volgens geruchten zou ie ook achter de moord zitten van die ene gast (ben zijn naam ff kwijt)quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
geruchten komen niet zomaar uit de lucht vallen vooral niet als het om deze man gaat
Typisch...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.
Die geruchten hoorde ik vorig seizoen ook , alleen was Bryan Smeets het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:44 schreef Timlan het volgende:
Ik hoor geruchten over PSV, ze worden dit jaar geen kampioen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens geruchten zou ie ook achter de moord zitten van die ene gast (ben zijn naam ff kwijt)
Ik heb trouwens ook geruchten gehoord over jou.
Ik snap je.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
Je snapt toch wel wat ik bedoel met dat geruchten bij Badr Hari niet uit de lucht komen vallen als je zoveel geweldsdelicten op je naam hebt (dat kan je toch wel voorstellen)?
Je bedoelt Koen Everink.
Het is gewoon een etterbak, tijd dat iemand hem eens flink op zijn nummer zet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:41 schreef LLgetikt het volgende:
de ironie
over badr zijn zelfs geruchten over ''maffiamaatje'' ''maffia loopjongen'' (dus dat hij bij een knokploeg hoorde om mensen te intimideren).
Ja klopt wel. Er was weinig over te lezen ja dat die coach er iets mee te maken had. Maar opzich was het niet zo vreemd dat hij van iets verdacht werd na het incident wat ze hebben gehad in het verleden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik snap je.
Ja die man ja , iedereen wist zeker dat Badr er achter zat .
Toen bekend werd dat het om een blanke Nederlandse tennis coach ging was het niet meer interessant genoeg voor nieuwssites,forums etc
status vs eer dus ben wel benieuwdquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is gewoon een etterbak, tijd dat iemand hem eens flink op zijn nummer zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |