Die trol kwam eens naast mij zitten in de bar. Vertel ik dat een dag later tegen een geyle chimi op app - en dat ik niets met die afgelikte boterham te maken wilde hebben, toen blokkeerde ze me vanwege het respectloos zijn naar vrouwen.quote:
Niets aan toe te voegen. Zit er in gebrand bij die mensen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan een persoon als Badr Hari.
Heeft zo'n goede positie om een verandering te brengen in de mentaliteit van de Marokkaanse jeugd etc. in Nederland, maar waarom zou je iets positiefs in de maatschappij teweeg brengen als je ook haat kan zaaien?
hij sportte eerst onder Nederlandse vlagquote:Op woensdag 2 november 2016 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
En die Badr ook; vechten voor de trots van z'n natie. Marokko dus.
Die smeerlap heeft alles maar dan ook alles te danken aan Nederland. Als hij in Marokko was geboren en was blijven wonen dan had hij nou vis staan te verkopen op een kutmarkt waar 5 man op af kwamen. Wat een smeerlap
Geliquideerd lijkt me nog beterquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd dat die Hari eens flink in elkaar getrapt wordt, arrogante kwal.
Klopt. Maar nu pretendeert hij ineens er vol voor te gaan om de kleuren van zijn natie (Marokko in dit geval) te verdedigen. Terwijl alles wat hij doet en heeft gedaan komt omdat hij in Nederland is opgegroeid.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hij sportte eerst onder Nederlandse vlag
Sowiesoquote:Op woensdag 2 november 2016 13:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Badr Hari gaat gehakt maken van Rico. Natuurlijk is Badr arrogant, maar dat hoort bij zijn show en zijn karakter.
Wie heeft Badr allemaal verslagen dan de afgelopen 5 jaar?quote:Op woensdag 2 november 2016 17:23 schreef wuuht het volgende:
Kijk tegen wie Rico heeft gevochten en kijk dan bij Badr. Badr gaat gewoon winnen.
Al die haat tegen Badr
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een vieze NSB'er. Een PSV icoon in zijn profiel hebben staan, maar dan wel een Brabander verraden voor een Marokkaanse Amsterdammer.
Badr
Ik hoop dat Rico die vieze crimineel invalide slaat.
Het enige gevecht dat hij gewonnen heeft is tegen die zakenman met 45 kg overgewicht. Anders scroll je dit topic even door. 3 uur aan beeldmateriaal waar Harrie tandjes aan het rapen is.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:23 schreef wuuht het volgende:
Kijk tegen wie Rico heeft gevochten en kijk dan bij Badr. Badr gaat gewoon winnen.
Al die haat tegen Badr
Maslim, nooit van gehoord. Wat is dat?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij een kickboxwedstrijd niet. Bij Badr Hari wel. Bakken met stront. Voornamelijk varkensmest.
Ook jij als moslim moet het toch met me eens zijn da hij een schande is voor zijn geloof en de sport die hij beoefent? Of ben jij ook zo'n waardeloos stuk vreten dat dit respectloze gedrag goedkeurt?
Badr vocht tegen de ekte ekte, Rico tegen mietjes.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie heeft Badr allemaal verslagen dan de afgelopen 5 jaar?
Behalve dan een paar onschuldigen in een discotheek he
Nou, nou, nou.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:45 schreef wuuht het volgende:
Ik heb het toch helemaal niet over de laatste 5 jaar domme kanker mongolen
Kijk eens naar de meiden op de achtergrondquote:Op woensdag 2 november 2016 21:42 schreef keci_siken het volgende:
[ afbeelding ]
Boeler Hari, wat een batti boy is het ook.
Dus hij is geil van de wijven achter hem en vervolgens tilt hij met zijn grote tampeloeres een andere vent op.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:46 schreef PSVCL het volgende:
We gaan
[..]
Kijk eens naar de meiden op de achtergrond
Hij heeft net met 1 van die wijven liggen spelen , tussendoor maakt ie ff snel een fototje ..quote:Op woensdag 2 november 2016 22:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus hij is geil van de wijven achter hem en vervolgens tilt hij met zijn grote tampeloeres een andere vent op.
Ik weet niet wat jij doet als je een dikke lul in je broek hebt en er een zooi lekkere wijven in de buurt zijn.... Maar misschien doe je wel hetzelfde en ben je net zo homo als Hari.
Waarom zou je een wijf geslachtsrijp maken om vervolgens met je dikke tokus even een man op te tillen voor een foto? Ik vind dat extreem nichterig, maar kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft net met 1 van die wijven liggen spelen , tussendoor maakt ie ff snel een fototje ..
Misschien maakte een naakte chick wel de foto.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je een wijf geslachtsrijp maken om vervolgens met je dikke tokus even een man op te tillen voor een foto? Ik vind dat extreem nichterig, maar kan aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |