Als er iemand hypocriet is ben jij het wel, dat is zelfs in dit topic al meerdere malen aangetoond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hypocrieten man
Als ze zwarte piet een racistisch feestje zouden vinden moesten ze maar oprotten naar hun eigen land.
Dit dus. Types als hij zouden het verschil kunnen maken, als ze wat minder holbewoner zouden zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan een persoon als Badr Hari.
Heeft zo'n goede positie om een verandering te brengen in de mentaliteit van de Marokkaanse jeugd etc. in Nederland, maar waarom zou je iets positiefs in de maatschappij teweeg brengen als je ook haat kan zaaien?
Badr Hariquote:
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan een persoon als Badr Hari.
Heeft zo'n goede positie om een verandering te brengen in de mentaliteit van de Marokkaanse jeugd etc. in Nederland, maar waarom zou je iets positiefs in de maatschappij teweeg brengen als je ook haat kan zaaien?
Uiteraard.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.
Krijg je alleen niet te horen in de Nederlandse media..quote:
Maar hij is een Marokkaan uit Nederland?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.
Een Marokkaanquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Maar hij is een Marokkaan uit Nederland?
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Krijg je alleen niet te horen in de Nederlandse media..
Een klein voorbeeldje:
http://nieuws.marokko.nl/(...)an-armen-in-marokko/
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.
Hij heeft een dubbele nationaliteit, dus het is geen Marokkaan an sich. Hij is een Nederlandse-Marokkaan.quote:
Hij is vaak in Marokko, minder, minder, minder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.
Ik hoop dat Badr weer het ziekenhuis wordt ingeslagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |