Een top atleet met een goede verlichting, wil niet zeggen dat die naturel is maar zou wel kunnen denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Check zn laatste foto op instagram. Hij lijkt wel aan de steroiden.
Ik bedoel de foto van Hari.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Da was ook mijn 1e gedachten toen ik die foto zag.
Wordt tijd? Dat is al 100 keer gebeurd man.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd dat die Hari eens flink in elkaar getrapt wordt, arrogante kwal.
Door wie dan? (ben geen kenner)quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt tijd? Dat is al 100 keer gebeurd man.
Ja ik ook ,die op instaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik bedoel de foto van Hari.
Ja die indd. Maarja daar zal hij toch op gecontroleerd worden dus zo dom zal hij en zn team niet zijn.quote:
Wat leuk. Kkr sukkeltjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
ADR HARI : “RICO VERHOVEN BIEDT ME GELD NIET TE KOMEN OPDAGEN”
Rico Verhoevenzijn trainers Jos Verhoeven en Dennis Krauweel zouden Badr hari geld geboden hebben niet te komen opdagen voor de match tussen de twee die binnekort gepland staat Ook heeft Badr Rico verhoeven uitgemaakt voor een “lange paal vol steroïden.” En hij spreekt wel meer uitdagende taal: “Rico is gewoon een lange, magere vechter die onder de steroïden zit. Laat hem maar komen en ik bevecht hem. Geen man die geboren is uit een vrouw kan mij verslaan. Ik ben de badboy “baddest man on the planet”. Ik zal Rico breken. Waar wacht je nog op? Jullie hebben het allemaal gehoord… Kom vechten als je de ballen ervoor hebt!”en ga nou niet als een mietje met geld aankomen om het gevecht niet door te laten gaan nadat je op tv stoere praat hebt gehad
De reden dat Rico zich terug trekt is dat er een groot evenement in de maak is in Duitsland , . Het moge duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement dat in Oberhausen wordt Georganiseerd is dan ook een droom van hem en zullen de verwachten erg groot zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwacht bezoekersaantal van 45.000 a 50.000.bekijk hieronder het filmpje waarin Rico badr uitdaagde voor een gevecht
WHAHAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
ADR HARI : “RICO VERHOVEN BIEDT ME GELD NIET TE KOMEN OPDAGEN”
Rico Verhoevenzijn trainers Jos Verhoeven en Dennis Krauweel zouden Badr hari geld geboden hebben niet te komen opdagen voor de match tussen de twee die binnekort gepland staat Ook heeft Badr Rico verhoeven uitgemaakt voor een “lange paal vol steroïden.” En hij spreekt wel meer uitdagende taal: “Rico is gewoon een lange, magere vechter die onder de steroïden zit. Laat hem maar komen en ik bevecht hem. Geen man die geboren is uit een vrouw kan mij verslaan. Ik ben de badboy “baddest man on the planet”. Ik zal Rico breken. Waar wacht je nog op? Jullie hebben het allemaal gehoord… Kom vechten als je de ballen ervoor hebt!”en ga nou niet als een mietje met geld aankomen om het gevecht niet door te laten gaan nadat je op tv stoere praat hebt gehad
De reden dat Rico zich terug trekt is dat er een groot evenement in de maak is in Duitsland , . Het moge duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement dat in Oberhausen wordt Georganiseerd is dan ook een droom van hem en zullen de verwachten erg groot zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwacht bezoekersaantal van 45.000 a 50.000.bekijk hieronder het filmpje waarin Rico badr uitdaagde voor een gevecht
WHAHAHAHAHAHA
Volgens mij is badr daar helemaal niet vies van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipen
madquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipen
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.quote:
De eckte fan ziet dezelfde KO als tegen JDSquote:
nu zijn net Nederlanders hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |