quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
Badr gaat na afloop zijn tandjes moeten zoeken.
Ben je hier nu echt twee maanden 24/7 mee bezig? Hier gaat het mis.quote:
Rico is ook sympathiek in de media. Dat is het verschil tussen een wereldkampioen en een door gesnoven tokkie als Badr. Het zou mij verbazen als hij de 2e ronde zou halenquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:51 schreef Meike26 het volgende:
Een tijdje geleden tijdens het werk Rico tegen gekomen, sympathieke gastWat je nu in de media ziet, is puur om het gevecht te hypen en het zegt niets over de personages Rico of Badr (nouja bij Badr denk ik meer dan bijdat Rico).. ik heb niets met vechtsport, maar kijk er stiekem wel naar uit..
![]()
Badr is de beste. Sympathie is geen bepalende factor voor wereldkampioen vechtenquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rico is ook sympathiek in de media. Dat is het verschil tussen een wereldkampioen en een door gesnoven tokkie als Badr. Het zou mij verbazen als hij de 2e ronde zou halen
Beweer ik dat dan? De bepalende factor is dat Rico nog op het allerhoogste niveau acteert en Badr alleen maar in de armen van Ronaldo heeft gelegen en jochies in nachtclubs in elkaar heeft getimmerd.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:48 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Badr is de beste. Sympathie is geen bepalende factor voor wereldkampioen vechten
nee manquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben je hier nu echt twee maanden 24/7 mee bezig? Hier gaat het mis.
Rico doet toch aan MMA?quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:59 schreef tja77 het volgende:
Badr is een goede vechter, alleen hij heeft een kronkel in zijn hoofd. Als hij zijn koppie erbij houdt, kan hij van Rico winnen. Beide heren zouden overigens flink te kort komen in de UFC, waar het niveau toch een stukje hoger ligt. En ja, dat is MMA en geen kickboksen.
10 december gaat Badr sowieso K.O.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:02 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Gaat er 10 december sowieso een K.O. vallen?
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
10 december gaat Rico sowieso K.O.
Badr's laatste gevecht is van vorig jaar augustus. Hij is te lang uit de ring geweest.quote:
Akelig mannetje die Badr. Kan zowel binnen als buiten de ring niet normaal doen.quote:Unsportmanslike conduct
He was disqualified in the final match of the K-1 World GP 2008 Finals due to "unsportsmanlike conduct" against Remy Bonjasky.[28] In May 2009 he knocked out Semmy Schilt in the first round and became the first ever It's Showtime World Heavyweight champion.[37] However he lost this title when he was again disqualified after another unsportsmanlike conduct against Hesdy Gerges at the It's Showtime 2010 Amsterdam.[71]
Hahahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan? De bepalende factor is dat Rico nog op het allerhoogste niveau acteert en Badr alleen maar in de armen van Ronaldo heeft gelegen en jochies in nachtclubs in elkaar heeft getimmerd.
Zeker. Echter zijn we inmiddels talloze jaren verder en liggen die dagen ver achter ons. Dan was het misschien anders geweest, maar nu is Rico in alles superieur.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hahaha
Badr heeft een aantal legendes gepakt. Peter Aerts, Rémy Bonjasky, Alistair Overeem etc etc allemaal een pak rammel gegeven.
Rico Wie?
Als Badr in z'n glorytijd tegen Rico in zijn glorytijd had Rico de eerste ronde niet eens overleefd
Misschien moet Rico's glorietijd nog komenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
HahahaJij zegt dat dat het verschil is voor een wereldkampioen, dus ja, jij beweert dat
Badr heeft een aantal legendes gepakt. Peter Aerts, Rémy Bonjasky, Alistair Overeem etc etc allemaal een pak rammel gegeven.
Rico Wie?
Als Badr in z'n glorytijd tegen Rico in zijn glorytijd had Rico de eerste ronde niet eens overleefd
Als we naar de statistieken kijken acht ik de kans klein dat hij in Badr's voetsporen gaat treden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien moet Rico's glorietijd nog komen
Naja hij is niet heeeel lang geleden met MMA begonnen, dus dat kan nog wat worden. Ik hou zelf meer van vechters die voor de KO gaan, maar hij kan iig wel vechtenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Als we naar de statistieken kijken acht ik de kans klein dat hij in Badr's voetsporen gaat treden.
Die overwinning op Aerts stelde niet zoveel voor want Aerts kon amper nog op zijn benen staan aan het begin van het gevecht. Van Bonjasky en Overeem heeft hij ook een aantal keer verloren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
HahahaJij zegt dat dat het verschil is voor een wereldkampioen, dus ja, jij beweert dat
Rico Wie?
Rico is juist een hele saaie vechter. Probeert altijd te winnen op punten terwijl Badr een beest is die gewoon komt om te knokken en puur voor de K.O gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker. Echter zijn we inmiddels talloze jaren verder en liggen die dagen ver achter ons. Dan was het misschien anders geweest, maar nu is Rico in alles superieur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |