Zegt de haatzaaier...quote:Op maandag 7 november 2016 15:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zit je tegen mij haat te zaaien zeg
Intussen in allah akbarlandquote:
Tenzij zij 's avonds varkensvlees aan het eten waren zie ik niet in wat er verkeerd is aan deze foto?quote:
Helemaal niks want allah vindt het wel prima als je je als ouwe vent seksueel uitleeft op een jong meisjequote:Op maandag 7 november 2016 18:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tenzij zij 's avonds varkensvlees aan het eten waren zie ik niet in wat er verkeerd is aan deze foto?
Die Allah heeft het mooi bekeken en er wachten dan nog 69 verse blaadjes op wanneer je dood gaat. Geen wonder dat ze er allemaal vroegtijdig uitstappenquote:Op maandag 7 november 2016 18:14 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Helemaal niks want allah vindt het wel prima als je je als ouwe vent seksueel uitleeft op een jong meisje
allahu akbar
maar stel dat rico wint, want die kans is wel aanzienlijk, denk je dat jouw soortgenoten rwina zetten?quote:
dan neuken we jullie allemaal de moeder, jwzquote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
maar stel dat rico wint, want die kans is wel aanzienlijk, denk je dat jouw soortgenoten rwina zetten?
Jij?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan neuken we jullie allemaal de moeder, jwz
Hij zal biggetje rico laten knorrenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:20 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Die agressieve zandaap zal het berouwen.
Oberhausenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Waar wordt de wedstrijd gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |