abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_468257
Ik ga donderdag 30 november naar een concert van hem in Nighttown. En ik zou graag wat meer van hem willen weten, welke albums ie heeft uitgebracht enz. Ik heb zelf dan wel al 1 cd van hem , ben alleen de titel even vergeten Maar goed wie kan me dus meer over hem vertellen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 november 2000 @ 13:14:33 #2
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_468340
Keith Caputo heeft voor zover ik weet 1 solo cd uitgebracht, Died Laughing.

Daarvoor was hij de zanger van Life Of Agony, die 3 studio albums hebben uitgebracht (in chronologische volgorde): River Runs Red, Ugly, en Soul Searching Sun. Ook zijn er geloof ik nog een unplugged cd, en een cd met zeldzamere nummers van uitgebracht.

Als je Died Laughing goed vindt, dan zal je sommige nummers van Soul Searching Sun ook wel goed vinden, maar de eerste 2 Life Of Agony albums zijn stukken harder (en IMO ook beter).

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_468355
Ik weet niet zoveel over Keith Caputo, alleen dat ik Died Laughing een wondermooie CD vind, die al maanden in mijn cd speler zit vastgeroest. Juweeltje.

Veel plezier bij het concert!

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_468378
quote:
Op 14 november 2000 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik weet niet zoveel over Keith Caputo, alleen dat ik Died Laughing een wondermooie CD vind, die al maanden in mijn cd speler zit vastgeroest. Juweeltje.

Veel plezier bij het concert!

Ja dat heb ik dus ook, ik draai hem in mijn discman en als ik thuis kom gaat ie gelijk in de andere cdspeler Vooral nummer 14 en nummer twee zijn mijn favoriet

Ik verheug me erg op het concert, er zijn volgens mij nog kaarten te koop hoor.

pi_468386
quote:
Op 14 november 2000 13:14 schreef Tokus het volgende:

Daarvoor was hij de zanger van Life Of Agony, die 3 studio albums hebben uitgebracht (in chronologische volgorde): River Runs Red, Ugly, en Soul Searching Sun. Ook zijn er geloof ik nog een unplugged cd, en een cd met zeldzamere nummers van uitgebracht.

Als je Died Laughing goed vindt, dan zal je sommige nummers van Soul Searching Sun ook wel goed vinden, maar de eerste 2 Life Of Agony albums zijn stukken harder (en IMO ook beter).

Dank je wel, ik zal er eens wat nummers van proberen te nappen
pi_469183
quote:
Op 14 november 2000 13:14 schreef Tokus het volgende:

Weinig op aan te merken, behalve dat ik ook een groot LoA fan ben, en dus bijna natuurlijk ook een Keith Caputo fan

Naast de 3 door je genoemde studio albums zijn er na het opsplitsen van LoA nog een varzamelaar met b-kantjes uitgebracht ja : 1989-1999 , en een unplugged cd van hun optreden op Lowlands in '97 !

Die laatstgenoemde cd is een echt juweeltje vind ik met prachtige uitvoeringen van oa Weeds, Angry Tree en Desire...

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_469550
Een vriend van mij zal keith Caputo muzikaal gaan begeleiden (op gitaar)
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  dinsdag 14 november 2000 @ 19:47:31 #8
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_469596
Ben al jaren Keith Caputo "fan" ...vond zijn zang in Life of agony al zeer goed. Hij heeft echt een hele mooie stem en hij schrijft hele mooie "melancholieke" nummers.

Listen to "Selfisch" (De tekst onder mijn naam links komt uit een lyric van Keith..figure out what song.

De media moet hem meer exposure geven i.p.v. van die achterlijke en middelmatige kutgroepjes waarvan er 20 in een dozijn ziten zoals achterlijke Kane en megazuig Krezip!

Keith Caputo is tenminste een ECHTE artiest en geen commerciele baggermuziek uitkramende "rockstar wannabe" waar je na 1 of 2 top40 hitjes niks meer van hoort...

You rule Keith!

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_470359
Ben ook een groot LOA fan (met name River Runs Red, geweldig) en Caputo fan. Zaterdagnacht nog was er een concertregistratie van hem van begin dit jaar op de WDR bij Rockpalast. Ik heb toen echt enorm zitten genieten.

Maar ff wat info voor je over deze man:

Denk dat je het meeste hebt aan zijn officiele homepage: http://www.keithcaputo.com/ Hier staan foto's, een biography, nieuws, een forum etc. eigenlijk staat alles wel daar.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 15 november 2000 @ 11:57:52 #10
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_470884
Volgens mij woont ie ook in Amsterdam.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_471690
quote:
Op 15 november 2000 03:43 schreef DIGGER het volgende:
Zaterdagnacht nog was er een concertregistratie van hem van begin dit jaar op de WDR bij Rockpalast. Ik heb toen echt enorm zitten genieten.
Ik ook ! was een mooi optreden

Ik heb trouwens ook een Keith quote als signature godflesh....

[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy op 15-11-2000 17:33]

pi_471696

Keith !

pi_472552
Heeft iemand trouwens al het unplugged album van KC te pakken ? Hij zou de 6e zijn uitgekomen maar ik heb hem nog nergens gezien....
pi_473206
quote:
Op 15 november 2000 21:28 schreef Public Enemy het volgende:
Heeft iemand trouwens al het unplugged album van KC te pakken ? Hij zou de 6e zijn uitgekomen maar ik heb hem nog nergens gezien....
Ik hoorde dat het nu de 20e uit komt, en dat er behalve de acoustische nummers van died laughing opstaan, ook wat nieuwe nummers zoals de cover van Annie lennox "Why" er op staan.

Hé wat jammer, dat ik dat concert gemist heb op de tv

donderdag 16 november 2000 @ 10:08:35 #15
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_473246
quote:
Op 16 november 2000 09:33 schreef bibi het volgende:
Ik hoorde dat het nu de 20e uit komt, en dat er behalve de acoustische nummers van died laughing opstaan, ook wat nieuwe nummers zoals de cover van Annie lennox "Why" er op staan.

Hé wat jammer, dat ik dat concert gemist heb op de tv

Staan er ook acoustische LOA-nummers op die CD?? Een akoustische versie van Lost at 22 lijkt mij!!!
pi_473470
quote:
Op 16 november 2000 10:08 schreef Bug het volgende:
Staan er ook acoustische LOA-nummers op die CD?? Een akoustische versie van Lost at 22 lijkt mij!!!
Tracklist

Upsy Daisy (Cookie Monster version)*
Why*
Brandy Duval (acoustic)+
New York City (acoustic)+
Honeycomb (acoustic)+
Razzberry Mockery (acoustic)+
Dew Drop Magic (acoustic)+
Yesterday Is An Eternity*
The Girl I Love (unfinished)#
Why (Dafunk version)*
Let's Pretend (Dad Dug A Hole)~

* = produced by Keith Caputo & recorded att Wisseloord Studios, Hilversum, Holland
+ = recorded for Viva TV, Germany
# = from the 'Died Laughing' sessions
~ = recorded at Connie Studio, Cologne for the 'New York City' single

meer info op www.roadrunnerrecords.co.uk/

[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy op 16-11-2000 11:43]

donderdag 16 november 2000 @ 11:51:38 #17
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_473505
quote:
Op 16 november 2000 11:37 schreef Public Enemy het volgende:
Tracklist

Knip...
Let's Pretend (Dad Dug A Hole)~
knip...

Dit houdt toch niet in dat er weer een remix van gemaakt wordt?? Als het wel zo is hoop ik dat het niet in de buurt komt van die remix op SSS. Dat is gewoon een verkrachting van het origineel, er zijn weinig mooie nummers zo verschrikkelijk verknoeid.
pi_7403216
Even schopje. Naast het feit dat Life of Agony weer leeft (), heeft heer Caputo ook nog een nieuwe cd uitgebracht, Perfect Little Monsters. Aangezien hij geen platenmaatschappij oid heeft, kun je hem alleen bestellen via zijn site geloof ik. Ik kwam er toevallig acher toen ik weer eeens aan het namen typen was in mijn adresbalk. Ik ben wel benieuwd wat ie er van gebakken heeft...
  woensdag 18 december 2002 @ 12:50:09 #19
14989 Yo-L
I'll Keep Digging
pi_7405824
quote:
Op woensdag 18 december 2002 09:56 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Even schopje. Naast het feit dat Life of Agony weer leeft (), heeft heer Caputo ook nog een nieuwe cd uitgebracht, Perfect Little Monsters. Aangezien hij geen platenmaatschappij oid heeft, kun je hem alleen bestellen via zijn site geloof ik. Ik kwam er toevallig acher toen ik weer eeens aan het namen typen was in mijn adresbalk. Ik ben wel benieuwd wat ie er van gebakken heeft...
Ik heb 'm nog niet gehoord, maar hij is enorm low-budget gemaakt geloof ik... Ben ook erg benieuwd, Died Laughing was een best toffe cd...

Hij ging eerst ook optreden met wat alkmaarse lui ofzo (onder de naam Bellamajestik oid); maar dat werd toen afgelast omdat'ie naar de USA ging voor zijn concerten met LoA weer... wel jammer, was er anders wel heengegaan...

Till I Feel Something!
  woensdag 18 december 2002 @ 13:31:21 #20
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7406529
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:50 schreef Yo-L het volgende:

[..]

Ik heb 'm nog niet gehoord, maar hij is enorm low-budget gemaakt geloof ik... Ben ook erg benieuwd, Died Laughing was een best toffe cd...

Hij ging eerst ook optreden met wat alkmaarse lui ofzo (onder de naam Bellamajestik oid); maar dat werd toen afgelast omdat'ie naar de USA ging voor zijn concerten met LoA weer... wel jammer, was er anders wel heengegaan...

Daar heeft hij ook mee opgetreden, alleen niet zoveel
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  woensdag 18 december 2002 @ 16:56:22 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_7410751
Keith Caputo

Woont hij nog in Amsterdam? Ik heb trouwens overal gezocht naar Died Laughing Valentine's edition, nergens meer te krijgen Nu heb ik Died laughing pure, dies ook mooi

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 18 december 2002 @ 17:30:03 #22
14989 Yo-L
I'll Keep Digging
pi_7411349
quote:
Op woensdag 18 december 2002 13:31 schreef ForrestX het volgende:

[..]

Daar heeft hij ook mee opgetreden, alleen niet zoveel

Mja, weet ik.. en toen heeft'ie een paar afgelast, net toen ik besloten had erheen te willen
Till I Feel Something!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')