Is ze een beetje kinky?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Ik had Crip op app , 2 jaar terug
Gefixt op marokko.nl.
ik was met een andere chick bezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom had je haar nummer dan?
Was het weer een wilde avond bij de bingoclub?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:25 schreef maryen65 het volgende:
[..]jij bent best wel een grappige looser
Ik ben gewoon een toffe 55+ er. Zeggen mijn kids althansquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:22 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Was het weer een wilde avond bij de bingoclub?
Picquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:47 schreef Fushia2 het volgende:
Kdricklamar is niet dik en heeft een fantastisch mooi figuur![]()
Ik ben monogaam. Vind het gewoon grappig hoe sommige mensen denken te weten maar eigenlijk zo verkeerd zitten. Dan ben ik er om even te melden dat ts een van de gozers is die een blauwtje heeft gelopen en nu mad is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dacht dat we alles deelde broer
Monogaam is een duur woord voor het neuken van verschillende mosselen en het aan niemand vertellen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben monogaam. Vind het gewoon grappig hoe sommige mensen denken te weten maar eigenlijk zo verkeerd zitten. Dan ben ik er om even te melden dat ts een van de gozers is die een blauwtje heeft gelopen en nu mad is.
Typisch iets mannelijks. Eerst proberen en als het niet lukt dit soort topics openen
Niet echt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Monogaam is een duur woord voor het neuken van verschillende mosselen en het aan niemand vertellen?
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al een zeer groot voordeel.
Ik mag je nu al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |