abonnement Unibet Coolblue
pi_191512649
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 22:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had haar denk ik ont-zust 🙄 Wat een eikel zeg!

Ik moest even wennen aan Dionne, maar ik vind haar toch wel echt heel goed!
Welke zus? :P
pi_191533998
Dionne doet het fantastisch. Zo rustig blijven terwijl de zussen met elkaar in de clinch gingen. Wel raar dat de zussen zo anders tegen die vader aankijken. Hoe kan je niks merken? Er zaten echt vreemde dingen in het verhaal. 2 jaar uit huis geplaatst, dat vond die zus blijkbaar ook niet raar. Erfelijke bloedziekte, die in de familie niet voor komt.
Die ouders waren getrouwd en toch moest die moeder met een baby en zwanger zonder huis op een politiebureau slapen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191534420
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 23:03 schreef Magica het volgende:

[..]

Welke zus? :P
Die laatste 🙈 Die zei “ik on me niet voorstellen dat onze vader jou mishandelde” en daar ook nogal fel op was.
pi_191535054
Ik denk overigens dat het er op lijkt dat die vader misschien zelf getwijfeld heeft of hij wel de vader was. Zo snel na de eerste en in de periode dat zijn vrouw op een politiebureau sliep. Wellicht gedroeg ze zich misschien wat anders dan haar zusje. Dat heeft zijn twijfel versterkt. Blijft gek dat die zus nooit iets gemerkt heeft. Ze is zelfs met geweld het huis uit vertrokken met haar vriend.
Het lijkt wel alsof die zus erin is gaan geloven dat zus moeilijk opvoedbaar was.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191537132
Maar zelfs al zou ze er niet heel veel van meegekregen hebben. Je verzint dit toch niet als zus?
pi_191544507
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
Maar zelfs al zou ze er niet heel veel van meegekregen hebben. Je verzint dit toch niet als zus?
Nee dat denk ik ook niet. Het is vreemd dat 2 zussen zo’n andere ervaring hebben in het hetzelfde huis met dezelfde vader.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 februari 2020 @ 21:03:16 #232
862 Arcee
Look closer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 januari 2021 @ 21:56:25 #233
862 Arcee
Look closer
pi_197516849
Seizoen is weer begonnen hè. :s)

Ik had Kees een glansrijke carièrre als cabaretier gegund. :)
pi_201459346
Vanaf vanavond gaat DNA Onbekend weer verder

20:35 op NPO1
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 oktober 2021 @ 19:33:55 #235
862 Arcee
Look closer
pi_201708494
Ik had wel gedacht dat Eppo niet de vader van Hennie was en dat het gewoon Bertus was. Fijn voor d'r. :)

Wat had Dionne een mooie jas aan. :@
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2021 @ 18:45:00 #236
862 Arcee
Look closer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2022 @ 12:02:22 #237
862 Arcee
Look closer
pi_203137655
Vanavond weer 20.33-21.21 uur NPO1 w/
pi_203406145
Dionne doet het eigenlijk prima. Heb recentelijk een aantal afleveringen teruggekeken en word er wel moe van dat iedereen op zoek is naar zijn biologische vader, maar ja, biologische moeder is ook meestal wel duidelijk ;)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_203431537
Ik vind dat aan mensen soms wordt gezegd als er DNA van een kind of neef is afgenomen : bijvoorbeeld : nu weten we zeker dat het jou vader niet is want hij leeft niet meer en het DNA is met een zoon vergeleken.
Degene leeft niet meer dus hoe weten ze zeker dat de zoon of dochter met wie het DNA wordt vergeleken wel zeker een kind van die vader is ?
Of soms als de ouders niet meer leven en 1 kind twijfelt of de man wel haar vader is dan geeft Dionne aan : wij gaan het DNA met het ander kind vergelijken want van die weten we zeker dat die wel een kind is van de vader ?
Hoe kan ze dat met zekerheid zeggen? Misschien ging de moeder met alle kinderen vreemd.
Er was eens in een dorp een oude vrouw die op het sterfbed vertelde ( haar man leefde niet meer ) dat alle 12 kinderen van de buurman waren. Als ze dat niet had verteld zou niemand het ooit weten.
Stel dat zij het niet had verteld en ik eens erachter zou komen dat haar overleden man misschien mijn vader zou zijn , dan zou mijn DNA met alle 12 kinderen vergeleken worden en er zou nooit een match zijn .
Dionne zou dan zeggen : het is niet jouw vader want jou DNA is met alle kids vergeleken dus kunnen we dit met zekerheid vaststellen . Niet wetende dat alle 12 kids niet van die man zijn.
Dus zekerheid is alleen als de DNA met degene zelf wordt vergeleken.
pi_203431854
En bij die man die wilde weten of Piet wel of niet zijn vader was. En wie zijn moeder was. Misschien was zijn moeder wel niet zijn moeder het was oorlog. Wellicht een vondeling, joods kindje wie weet het.
pi_203436145
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind dat aan mensen soms wordt gezegd als er DNA van een kind of neef is afgenomen : bijvoorbeeld : nu weten we zeker dat het jou vader niet is want hij leeft niet meer en het DNA is met een zoon vergeleken.
Degene leeft niet meer dus hoe weten ze zeker dat de zoon of dochter met wie het DNA wordt vergeleken wel zeker een kind van die vader is ?
Of soms als de ouders niet meer leven en 1 kind twijfelt of de man wel haar vader is dan geeft Dionne aan : wij gaan het DNA met het ander kind vergelijken want van die weten we zeker dat die wel een kind is van de vader ?
Hoe kan ze dat met zekerheid zeggen? Misschien ging de moeder met alle kinderen vreemd.
Er was eens in een dorp een oude vrouw die op het sterfbed vertelde ( haar man leefde niet meer ) dat alle 12 kinderen van de buurman waren. Als ze dat niet had verteld zou niemand het ooit weten.
Stel dat zij het niet had verteld en ik eens erachter zou komen dat haar overleden man misschien mijn vader zou zijn , dan zou mijn DNA met alle 12 kinderen vergeleken worden en er zou nooit een match zijn .
Dionne zou dan zeggen : het is niet jouw vader want jou DNA is met alle kids vergeleken dus kunnen we dit met zekerheid vaststellen . Niet wetende dat alle 12 kids niet van die man zijn.
Dus zekerheid is alleen als de DNA met degene zelf wordt vergeleken.
Zelfs als je de 'vader' test kun je niet zeker zeggen of het niet een oom of opa is van het 'kind'.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2023 @ 23:00:58 #242
862 Arcee
Look closer
pi_207728987


Sinds vorige week weer op televisie, nu met Marlijn Weerdenburg.

Fijn voor Leo dat z'n vader z'n vader was. ^O^
pi_207742593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Sinds vorige week weer op televisie, nu met Marlijn Weerdenburg.

Fijn voor Leo dat z'n vader z'n vader was. ^O^
Marlijn doet het goed, oprechte emoties en wat een knappe vrouw.

[ Bericht 2% gewijzigd door praadje op 29-01-2023 15:43:15 ]
pi_207888671
De intenties van het programma zijn goed maar ik blijf mijn twijfels erbij hebben. Mensen krijgen nog steeds niet altijd duidelijkheid dus moeten ze niet zeggen dat er met zekerheid is vast te stellen dat een vader niet echt een vader is.
DNA werd weer afgenomen van een zoon of neef .
Hoe weten ze met zekerheid dat die andere zoon van wie DNA wordt afgenomen wel een echte kind is als de vader er niet meer is ? Misschien ging de moeder van de andere zoon ook vreemd .
pi_207945697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 01:57 schreef Rokehejemi8 het volgende:
De intenties van het programma zijn goed maar ik blijf mijn twijfels erbij hebben. Mensen krijgen nog steeds niet altijd duidelijkheid dus moeten ze niet zeggen dat er met zekerheid is vast te stellen dat een vader niet echt een vader is.
DNA werd weer afgenomen van een zoon of neef .
Hoe weten ze met zekerheid dat die andere zoon van wie DNA wordt afgenomen wel een echte kind is als de vader er niet meer is ? Misschien ging de moeder van de andere zoon ook vreemd .
Ik denk dat je ergens er wel vanuit moet gaan dat het klopt. Anders kan je iedereen z’n vaderschap wel in twijfel trekken
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2023 @ 09:31:48 #246
862 Arcee
Look closer
pi_207946051
Dat die zussen volle zussen waren, dat had ik niet verwacht.

Zij zelf duidelijk ook niet. :@
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 augustus 2023 @ 20:51:28 #247
862 Arcee
Look closer
pi_210479636
Vanavond 21:22 uur NPO1. ^O^
pi_210480758
Hee, weer begonnen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')