Zit ook zeker wat in, ga het eens proberen! Wie weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
de "charme" is toch 10 minuten weten te lullen over niks doen.
Tuurlijk, zonder teveel in detail te treden kan dat best. Filmpjes was oorspronkelijk 14 minuten maar heb er best een behoorlijk deel uitgeknipt, versprekingen, teveel doorgaan over zaken.quote:
Dit inderdaad. Leuk om te zien bradge!quote:
Ekte vloggers editen man, vloggen 101...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Braddie !! Weet je wat ik irritant vind, dat geknip in die video's man. Bij die QenA ook al loopt niet vloeiend man... je moet niet meer edicten man
jawel man. iedere vlogger doet dit. helpt een beetje de vaart erin te houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Braddie !! Weet je wat ik irritant vind, dat geknip in die video's man. Bij die QenA ook al loopt niet vloeiend man... je moet niet meer edicten man
Juist.. dat maakt het sneller en knallenderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
jawel man. iedere vlogger doet dit. helpt een beetje de vaart erin te houden
Nee joh, dat knippen kijkt veel lekkerder weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Met de stoornissen die jij hebt mag je niet eens een rijbewijs hebben. Iets zegt mij dat je op je eigen verklaring hebt ingevuld dat je niks mankeert, terwijl dat wel zo is. Mensen met nistachmus komen niet door de medische keuring van het CBR.quote:
Als je niets eens weet hoe je 'nystagmus' spelt, dan vraag ik me af hoeveel je erover weet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:36 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Met de stoornissen die jij hebt mag je niet eens een rijbewijs hebben. Iets zegt mij dat je op je eigen verklaring hebt ingevuld dat je niks mankeert, terwijl dat wel zo is. Mensen met nistachmus komen niet door de medische keuring van het CBR.
JEp!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:35 schreef starla het volgende:
Jaaaa
Zondag een Q&A? Dan verzin ik een aantal vragen
Inderdaad, genoeg geluld over afvallen, ritme etc. Tijd voor actie!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:23 schreef Grunge. het volgende:
Het lijkt je echt te ontbreken aan zelfreflectie aangaande hoe je leven nu is, hoe dat komt, en die zelfreflectie is nu juist zo belangrijk. Ik heb je nu al minstens drie keer gehoord over dat meisje (naam begint met een G.) dat je 'gefriendzoned' heeft en dat je daardoor veel aankwam. De verhalen uit je verleden laten ook heel goed zien hoe goed je kunt afvallen als je je best doet. Kom op, man, echt. Niemand is verantwoordelijk voor jouw geluk, niemand is verantwoordelijk voor jouw gewichtsverlies en discipline. Ik zeg dit om je te stimuleren, man, je bent 25 toch? Kom op. Je weet toch hopelijk dat ik dit goed bedoel? Mijn leven is ook niet altijd op de rit geweest. De details ken je zelfs al een beetje. Als het je echt niets kan schelen moet je lekker doorgaan op deze manier, maar ik acht de kans vrij groot dat je spijt gaat krijgen als je ouder wordt. Je bent jong en hebt veel potentie. De rest is al gezegd.
Goed om te horen dat je er weinig last van hebt. Maar dan is dat toch ook geen reden om die uitkering te hebben toch? Want in het filmpje leek het alsof dat wel zo was.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb het al sinds m`n geboorte, en ben er aan gewend, mensen die zien het ook niet aan mij omdat het een vrij milde vorm is, alleen s'nachts of als ik mij op een punt moet focussen kán ik er last van hebben en zelfs dan zijn het echt miliseconden dat het zicht even kort minder is
Johnny Hiland DIE heeft Nystagmus zoals de meeste Nystagmus kennen en DIE is dan ook "Legally blind"
Let maar even op zijn ogen op 1:04 dát zijn die kenmerkende bewegingen van Nystagmus en die heb ik dus NIET.
En Starla, laat die Mark031 maar, is iemand die ook in die Vlogggen reeks in KLB constant aanwezig was om mij af te zeiken en had op álles al zijn mening klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |