Ik wil er op den duur wel geld mee gaan verdienen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil je alleen je filmpjes plaatsen of wil je er ook echt je geld mee gaan verdienen?
Het kan gek lopen, ik heb bijvoorbeeld 370 abonnees met maar 1 filmpjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil er op den duur wel geld mee gaan verdienen.
Maar zoals het nu gaat vind ik het ook wel oke voorlopig.
Mocht het zover komen dat ik opeens 100+ abonnees heb (wat ik klein acht) Dan ga ik wat langere vlogs opnemen, denk dat als de tijd daar is ik dan ook wel wat relaxder voor de camera sta, want ook dat moet nog groeien.
Hoe weet jet dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat ik veel langere filmpjes moet maken tenzij ik ergens heen ga of echt iets beleef waar van ik denk zeaux dat is boeiend
de meeste filmpjes zijn gewoon rants of dergelijke, dan is 2-3 minuten lang zat.
Ik kan mijn dag wel gaan filmen en een vlog van 10 minuten in elkaar draaien, maar dan haken mensen toch weer af na 3-4 minuten omdat er geen flikker gebeurd.
Ik hou de langere filmpjes voor als er écht iets gebeurd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik wil er op den duur wel geld mee gaan verdienen.
Maar zoals het nu gaat vind ik het ook wel oke voorlopig.
Mocht het zover komen dat ik opeens 100+ abonnees heb (wat ik klein acht) Dan ga ik wat langere vlogs opnemen, denk dat als de tijd daar is ik dan ook wel wat relaxder voor de camera sta, want ook dat moet nog groeien.
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat er mensen willen kijken naar hoe er iemand de hele dag achter de PC zit / dan weer een rondje rijd / dan een stukje loopt en dat zich de hele dag herhaalt tot aan het eten, ofwel?quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk niet dat er mensen willen kijken naar hoe er iemand de hele dag achter de PC zit / dan weer een rondje rijd / dan een stukje loopt en dat zich de hele dag herhaalt tot aan het eten, ofwel?
Als jij jezelf bent kijken er mensen, als je een rol speelt niet. Niet grappig proberen te doen, maar gewoon zijn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk niet dat er mensen willen kijken naar hoe er iemand de hele dag achter de PC zit / dan weer een rondje rijd / dan een stukje loopt en dat zich de hele dag herhaalt tot aan het eten, ofwel?
Waarom heb je het dan over geld verdienen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over m`n aandoeningen ga ik niet vertellen, want weet je wat het is? Dan krijg je gelijk weer zo`n stempel, ik wil best wel wat privé dingen online gooien (Afvallen, rijbewijs dat soort dingen) Maar echt iets waar ik "last" van heb en op veroordeeld kan worden als persoon zijnde liever niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als jij jezelf bent kijken er mensen, als je een rol speelt niet. Niet grappig proberen te doen, maar gewoon zijn..
Je hebt een prachtige groep aan aandoeningen.. Vertel daar gewoon open en eerlijk over. Dat van je ogen heb ik zelfs opgezocht op internet en zwaar geboeid over zitten lezen.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: weer een lang verhaal...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je je nog zou verbazen maar dan moet je wel wat te vertellen hebben..niet 450 min af en toe typen en niks zeggen, ga eens keer olie peilen van de twingoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doen wat goed voelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Over m`n aandoeningen ga ik niet vertellen, want weet je wat het is? Dan krijg je gelijk weer zo`n stempel, ik wil best wel wat privé dingen online gooien (Afvallen, rijbewijs dat soort dingen) Maar echt iets waar ik "last" van heb en op veroordeeld kan worden als persoon zijnde liever niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Doen wat goed voelt.![]()
Maar het zal je verbazen hoe mensen reageren als het oprecht is en diep van binnen komt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]SPOILER: weer een lang verhaal...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Laatste.. :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet voor jou.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:57 schreef Fopje het volgende:
Jullie hoeven niet alles in spoilers te zetten? Leest een beetje vervelend?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
straks komt er een vrij persoonlijke vlog online
Hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het was m`n jobcoach, daar ben ik echt nog nooit naar toe gegaan in spijkerbroek, ze zegt dat het niet uitmaakt hoe ik mij dáár opstel als ik mij maar wél representatief op stel bij de sollicitatie zelf en dát doe ik dan weer wel.
Sowieso doe ik eigenlijk m`n haar amper, tuurlijk kam ik het wel, maar doe er eigenlijk amper wat in, gel kots ik van, vind ik echt verschrikkelijk ranzig, heel sporadisch een beetje haarlak, als ik naar een sollicitatie moet, als ik een optreden heb etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |