Ghehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:25 schreef PimD het volgende:
Wie had kunnen denken toen Bradley zich in 2007 registreerde op het Queenforum als "mistermercury1990" dat ik 'm bijna 10 jaar later bijna geobsedeerd zou volgen![]()
Zegt wel wat over je eigen leven, niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:25 schreef PimD het volgende:
Wie had kunnen denken toen Bradley zich in 2007 registreerde op het Queenforum als "mistermercury1990" dat ik 'm bijna 10 jaar later bijna geobsedeerd zou volgen![]()
Bradley is het lichtpuntje in mijn loonslaaf bestaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zegt wel wat over je eigen leven, niet?
Heb dat fragment ook gezien, het ziet er wat asociaal uit inderdaad. Maar...quote:
Shots fired richting Enzo, die wordt toch ff op zijn plek gezet nuquote:
Wat staat er in die kast rechtsachter vanaf het filmpje gezien ??quote:
Stuur jij even een bericht naar King-Alert?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Shots fired richting Enzo, die wordt toch ff op zijn plek gezet nu
Daar zat m`n Line-6 inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat staat er in die kast rechtsachter vanaf het filmpje gezien ??
Klopt, maar stel he, ik zou ook ooit bij zo`n uitreiking komen, tuurlijk zal ik dan op dat podium óók wel gaan filmen, maar NIET m`n eigen kop. Want mensen wéten al dat je er bent zeg maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb dat fragment ook gezien, het ziet er wat asociaal uit inderdaad. Maar...
Dat is zijn leven, hiermee is hij bekend / rijk geworden. Zonder die camera zou hij daar nooit gestaan hebben.
Enzo is er groot mee geworden, met zijn manier van filmen. Dus ik denk dat dat voor hem toch echt de enige juiste manier is om het te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar stel he, ik zou ook ooit bij zo`n uitreiking komen, tuurlijk zal ik dan op dat podium óók wel gaan filmen, maar NIET m`n eigen kop. Want mensen wéten al dat je er bent zeg maar
Zelfs voorbereidingen filmen hoeft niet perse in de selfie stand, is toch nergens voor nodig?
Bij die filmpjes die ik maak van 2-3 minuten per filmpje is het een ander verhaal, want dat zijn meestal gewoon rants en dan vestig je de aandacht op jezelf.
Maar dat zou hetzelfde zijn als dat ik die 20 minuten slagharen video ook zo zou filmen, zou er geen hond naar kijken want ze zien alleen maar mijn kop, je kan het beter gewoon lekker gevarieerd houden.
Maar ik moet ook niet teveel zeggen, want ondertussen heeft Enzo er een leuke auto van kunnen kopen en een huis en ik niet
Heb je wel gelijk in, het is alleen schijtirritant om te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Enzo is er groot mee geworden, met zijn manier van filmen. Dus ik denk dat dat voor hem toch echt de enige juiste manier is om het te doen
Ik ook niet. Ik kijk sowieso geen vloggers behalve Braddie danquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:12 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een vlog van die gast gezien.
Houden zo. Ik ook niet overigens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:12 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een vlog van die gast gezien.
maar je filmpjes zijn wel echt kort. Ik denk dat je meer zou kunnen zeggen in bijvoorbeeld 6 minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar stel he, ik zou ook ooit bij zo`n uitreiking komen, tuurlijk zal ik dan op dat podium óók wel gaan filmen, maar NIET m`n eigen kop. Want mensen wéten al dat je er bent zeg maar
Zelfs voorbereidingen filmen hoeft niet perse in de selfie stand, is toch nergens voor nodig?
Bij die filmpjes die ik maak van 2-3 minuten per filmpje is het een ander verhaal, want dat zijn meestal gewoon rants en dan vestig je de aandacht op jezelf.
Maar dat zou hetzelfde zijn als dat ik die 20 minuten slagharen video ook zo zou filmen, zou er geen hond naar kijken want ze zien alleen maar mijn kop, je kan het beter gewoon lekker gevarieerd houden.
Maar ik moet ook niet teveel zeggen, want ondertussen heeft Enzo er een leuke auto van kunnen kopen en een huis en ik niet
Klopt, maar ik denk niet dat ik veel langere filmpjes moet maken tenzij ik ergens heen ga of echt iets beleef waar van ik denk zeaux dat is boeiendquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar je filmpjes zijn wel echt kort. Ik denk dat je meer zou kunnen zeggen in bijvoorbeeld 6 minuten.
is het niet de kracht van vlogs?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat ik veel langere filmpjes moet maken tenzij ik ergens heen ga of echt iets beleef waar van ik denk zeaux dat is boeiend
de meeste filmpjes zijn gewoon rants of dergelijke, dan is 2-3 minuten lang zat.
Ik kan mijn dag wel gaan filmen en een vlog van 10 minuten in elkaar draaien, maar dan haken mensen toch weer af na 3-4 minuten omdat er geen flikker gebeurd.
Ik hou de langere filmpjes voor als er écht iets gebeurd
Als je het goed kan verkopen en goed aan elkaar kan editen dan zitten er vast wel mensen te wachten op vlogs van 10-15 minuten zelfs al gebeurd er geen fuck. Maar het ligt ook aan de doelgroep denk ik.quote:
Tuurlijk wel, lekker authentiek. Je niet beter voordoen dan je bent. What you see is what you get.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Je had vanmorgen een afspraak en je gaat er naartoe in je trainingsbroek en zonder je haar te doenEcht, dat kan niet man.
Het was m`n jobcoach, daar ben ik echt nog nooit naar toe gegaan in spijkerbroek, ze zegt dat het niet uitmaakt hoe ik mij dáár opstel als ik mij maar wél representatief op stel bij de sollicitatie zelf en dát doe ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Je had vanmorgen een afspraak en je gaat er naartoe in je trainingsbroek en zonder je haar te doenEcht, dat kan niet man.
Wil je alleen je filmpjes plaatsen of wil je er ook echt je geld mee gaan verdienen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je het goed kan verkopen en goed aan elkaar kan editen dan zitten er vast wel mensen te wachten op vlogs van 10-15 minuten zelfs al gebeurd er geen fuck. Maar het ligt ook aan de doelgroep denk ik.
Heb niet echt specifiek een doelgroep, kan ook niet echt denderend editen, en mijn camerapraat skills zijn ook niet zo als die van Knollemans dus dan hou ik het liever bij de wat kortere filmpjes tenzij ik een weekend weg ben, of misschien met Flavourland dat er dan wat langers komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |