Nu roep je het alsnogquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet toch wat
Liever dat ik zoiets roep dan dat ik zeg dat het een tyfusmongool is of zo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je stand-up comedian op het lijstje van 10 banen gezet?
Laatste tijd eigenlijk niet veel meer, af en toe provinciale wegen, maar de laatste keer snelweg is alweer 2 weken geledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bradge, kom je ook wel eens buiten de bebouwde kom met je Twingootje?
Schelden is inderdaad niet nodig, dat zegt meer over jou dan over de ander.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet toch wat
Liever dat ik zoiets roep dan dat ik zeg dat het een tyfusmongool is of zo
Allemaal fietsafstanden dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laatste tijd eigenlijk niet veel meer, af en toe provinciale wegen, maar de laatste keer snelweg is alweer 2 weken geleden
Maar op de fiets zit geen dash cam. Koekoek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Allemaal fietsafstanden dus.
I see what you did therequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Apply cold waterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Nee, maar Braddie die gaat out of his way om rondjes te rijden door hartje Hilversum in de hoop dat er iemand zijn auto ergens scheef heeft geparkeerd of een verdwaalde fietser die niet opschiet tegen te komen.
Hij is een echte entertainer
bohquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Braddie. Een voorstel om je nét nog wat extra te motiveren:
Voor elke kilo die je voor 01-01-2017 kwijtraakt, krijg je ¤5.
Zet 'em op!
Ja dat jij zometeen persoonlijk failliet bent omdat je haar 100 euro hebt moeten betalenquote:
Geef mij ook zo'n suikertante, pijpen tijdens het muziekspelen en ekkies droppen voor het afvallenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Zet 'em op!
Een pijpbeurt is toch veel motiverender.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Zet 'em op!
En als die dat tot en met 31-12-2017 zonder terugval vasthoudt. doe ik mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Zet 'em op!
PS geen fraude plegen gvd! Ik wil zien dat je een liter water op de weegschaal plaatst voor of na het wegen met een lopende stopwatch in beeld, zodat editen niet mogelijk is
Maar stel dit grapje levert hem zo 75 ekkies op dan kan je die doorgaans inwisselen voor meerdere pijpbeurten van een eigen persoon naar keuze. Ik weet niet hoe strak starla er nog bij zit, maar qua potentie zit er voor Braddie wel meer in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:16 schreef Toto69 het volgende:
K O E K O E K
[..]
Een pijpbeurt is toch veel motiverender.
Vieze praat !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
wat een vunzig topic dit
ff rapporteren.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
wat een vunzig topic dit
ff rapporteren.
Wow! jij weet wel hoe je geld moet makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef starla het volgende:
Wat wordt de tegenprestatie Brad?
Als je bent aangekomen op 01-01-2017 betaal je mij jouw gewicht uit in euro's? Maar alleen als je echt zwaarder bent geworden.
Dealtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |