Je laten leiden door het geloofquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:38 schreef Fushia2 het volgende:
Zoek een vrouw en laat je leiden door het geloof. Stabieler leven kan je niet hebben Jantje
Is het bij jou nog goed gekomen? Dikke schuld? Studie klaar? Baan? Gezin?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Wel herkenbaar, hoe triest het ook klinkt.
Zelf tot mijn 34ste in een studentenhuis blijven wonen, ondanks dat ik toen allang niet meer studeerde. Ben ook zo'n jaar of 10 niet vroeger opgestaan dan een uur of 10:00 's morgens.
Tegen de middag had ik al minimaal twee halve liters m'n nek in gegoten. Winkelen bij de Appie heb ik een jaar of 7 geleden pas voor de eerste keer nuchter gedaan.
Je moet gewoon van de ene op de dag spaanders slaan. Bats, weg uit dat huis, iets nieuws zoeken. Gewoon je leven radicaal omgooien. Behalve WW, dat went.
Geloven dat er een hel/hemel is en iemand die daarboven over ons waakt die al het beste voor heeft met onsquote:
gerapporteerd aan de duivel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geloven dat er een hel/hemel is en iemand die daarboven over ons waakt die al het beste voor heeft met onsGelukkig is 95% van de oorlogen religieus van aard.
Wat noem jij goed gekomen ? Leef zuinig (geen FOK abbo). Alleenstaand, geen studie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Is het bij jou nog goed gekomen? Dikke schuld? Studie klaar? Baan? Gezin?
Ik loop achter... Ver achter hahaha
Ik hoop ook op korte termijn eens van mijn WW te mogen genieten. Het slaat nergens op dat ik het allemaal wel opbouw, maar moet wachten tot mijn werkgever mij eens zat is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat noem jij goed gekomen ? Leef zuinig (geen FOK abbo). Alleenstaand, geen studie.
Heb WW, wat wil je nog meer.
TS is het nu echt zo moeilijk....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:36 schreef jantjevertonghen het volgende:
En behoefte aan serieus leven. Nooit verwacht het nog eens mee te gaan maken op mijn 28e (29 over 16 dagen) maar het studentenleven raak ik best wel op uitgekeken. Nadat ik zojuist al weer mijn 3e blikje heineken vloeibaar goud opentrok besefte ik me dat opeens.
Bij ons is de gemiddelde leeftijd nu 22 en ik zit daar best wel boven. Gelukkig woon ik met hippies en een mbo'er dus hun boeit het allemaal niks maar toch.
Ik ben best wel toe aan werken en deze master afronden. Genoeg periodes gehad dat ik gewoon een halfjaar op bed lag en s avonds chillen. Dan hield ik mezelf voor dat je van deze tijd moet genieten en dat jebmet netwerken ook wel een baan krijgt. Maar het elke dag tot half 12 in je nest liggen word best saai en toch verslavend.
Toen ik vorige week naar de kerk moest voor de doop van mn neefje moest ik er op zondag om negen uur uit. Het voelde als randje dood.
Klacht: Dringend behoefte aan stabiliteit, regelmaat en rust maar nog lang niet kunnen werken want nog maar 8 ects gehaald in de master in ruim een jaar tijd.
Dat moet je rapporteren aan GOD. De duivel vind dat alleen maar leuk!!!quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat noem jij goed gekomen ? Leef zuinig (geen FOK abbo). Alleenstaand, geen studie.
Heb WW, wat wil je nog meer.
Tijd voor een biertje!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heb net gedoucht en mezelf afgetrokken... Just another day
Dit zijn dus de ware conformistische kneuzen zonder eigen identiteit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:57 schreef Heisenberg77 het volgende:
"Als je 24 jaar bent is het niet normaal dat je nog bij je ouders woont".
" Als je 34 jaar bent en je woont nog in een studentenhuis kan niemand jou meer serieus nemen"
"Als je boven de 30 jaar bent en je hebt geen vriendin/vrouw/kinderen ben je een kneusje"
Als dit als dat. Mensen en de maatschappij zetten enorm veel druk op jou zonder dat je daar erg in hebt. Gewoon schijt hebben en doen wat je leuk vind.
wat een triest bestaan heb je dan zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Tegen de middag had ik al minimaal twee halve liters m'n nek in gegoten
Nuttige informatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heb net gedoucht en mezelf afgetrokken... Just another day
eerder deze maand was hij nog 23 dus ik hoop dat jij minder snel veroudertquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Haha Jantje is van dezelfde maand als ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |