zeg jij, kleintjequote:Op woensdag 23 november 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen ipv midnight selfies plaatsen?
Ik heb deze eerder ergens gezienquote:Op woensdag 23 november 2016 00:28 schreef Wenteleef het volgende:
Zal ik er dan ook een midnight selfie in gooien?
[ afbeelding ]
komt net uit een afkickkliniek gerold. z'n stem is gewoon erg naar de teringquote:Op woensdag 23 november 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh dat is naar, volgens mij hoorde ik een nummer daarvan iig op de radio gister, ik hoorde steeds REVOLUTION RADIO" Dus![]()
Maar hoezo kan 'ie niet meer zo goed zingen dan? Word 'ie oud!?
Aah, ja dat vinden stemmen niet zo leuk, Elton John z`n stem ging nadat 'ie stopte met Coke en andere drugs ook naar de klotequote:Op woensdag 23 november 2016 00:31 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
komt net uit een afkickkliniek gerold. z'n stem is gewoon erg naar de tering
EY NOU SORRY HOOR DAT IK PRECIES HETZELFDE DACHTquote:Op woensdag 23 november 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HEY AAP MIJ EENS NIET NA JOH
Komt niet veel voorquote:Op woensdag 23 november 2016 00:32 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
EY NOU SORRY HOOR DAT IK PRECIES HETZELFDE DACHT
zij stalkt mijquote:Op woensdag 23 november 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]![]()
Je moet haar niet zo stalken gek.
Niet zo schreeuwen gvdquote:Op woensdag 23 november 2016 00:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JULLIE STALKEN GVD ELKAAR.
neeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 november 2016 00:35 schreef Wenteleef het volgende:
jongens, ik ga jullie zo moeten verlaten. telefoon is opeens kwijt en laptop is bijna leeg
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:35 schreef Moira. het volgende:
Hier een debiele Moira. selfie:3 keer klaargekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |