abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7141512
Weet iemand nog gave bands waar veel Chapman Stick (bespeeld door oa. Tony Levin en Greg Howard) in voorkomt? Ik heb dat instrument een laatst voor het eerst gehoord en ik vind het een fantastisch ding.
  woensdag 4 december 2002 @ 14:55:10 #2
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_7141605
Is idd wel een cool instrument ik zou alleen niet zo 123 weten wie erop speelt
"Censuur is de dood van de democratie"
  woensdag 4 december 2002 @ 14:59:42 #3
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_7141672
Mike Oldfield - Tubular Bells

Op de DVD van deel 2 & 3 zit bij één van de twee (of bij beide) een vrouwtje met zo'n ding.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_7142384
King Crimson - Discipline (eigenlijk alle KC waar Tony Levin op meespeelt, maar Discipline is gewoon de beste, en id de Stick het prominents aanwezig)
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 4 december 2002 @ 15:33:21 #5
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7142393
Rob van der Loo - Sun Caged
quote:
Op woensdag 4 december 2002 15:32 schreef MuadDib het volgende:
King Crimson - Discipline (eigenlijk alle KC waar Tony Levin op meespeelt, maar Discipline is gewoon de beste, en id de Stick het prominents aanwezig)
thanks voor de tip
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7179166
Cd's van Peter Gabriel waar Toni op speelt. Zelf vind ik 'Secret World live' een erg goede.

Laatst op Oerol iemand op de Chapman zien spelen. Erg bijzonder, maar erg onbekend instrument.

pi_7179448
spiral architect door sean malone (die speelt het ook geloof op gordian knot)
pi_7405547
Ron Baggerman is een van de beste spelers... uit Gouda (NL). Speelt in verschillende (project-)formaties en solo. heeft zo nu en dan wel eens een optreden of workshop in nederland.

Op zijn site is meer info, korte filmpjes en mp3tjes te vinden. Op vitaminic staat ook het e.e.a. cd's en video's kunnen (evt) per postorder besteld worden.

website: http://www.galaxygypsy.nl

een aantal mp3tjes heb ik opgenomen

(i hope this is worth a kick)

pi_7407027
Rob vd Loo hij speelt zelf ook verdienstelijk de Stick (en Bas natuurlijk)we zullen zeker in de de nabije toekomst meer van 'm gaan horen.
Als je m'n site www.galaxygypsy.nl checked, dan vind je links naar vele andere Stickspelers, evenals op www.stick.com (USA) en www.chapman-stick.de (Duits)

Ik ben trouwens sinds kort de exclusieve importeur/distributeur van de Stick voor de Benelux.

Stuur me even een mailtje als je speciale vragen hebt!

Ron

gypsy
pi_7413414
quote:
Op woensdag 18 december 2002 13:55 schreef galaxy_gypsy het volgende:
Ik ben trouwens sinds kort de exclusieve importeur/distributeur van de Stick voor de Benelux.
Wij zijn vriendjes hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')